Goede Alround Quad
Goede Alround Quad
Hoi,
Zal me eerst even voorstellen. Ik ben Niels, 20j, kom uit Affligem en men voornaamste hobby is rc modelbouw, ik cross met auto's op afstandbediening. Nu wil ik zelf eens achter het stuur zitten van zo'n quad, ipv achter de afstandsbediening, en ben ik opzoek naar een goede 2dehandsQuad.
Mijn budget ligt op een max van €2500, en wil hem gaan gebruiken om van en naar het werk te rijden en om op zondag eens wat te gaan crossen. Mijn voorkeur gaat uit naar een 4t moter en liefst nog een waarbij een passagier is toegestaan en watergekoeld. Ook zou ik er eens mee naar de Ardennen en dergelijke willen rijden, alsook eens naar de zee, dus hij moet makkelijk een 100km aan een stuk kunnen door rijden zonder oververhitting's gevaar oid. Ook liever niet zwaarder dan 250cc, want anders val ik in een andere verzekeringsklasse en dus duurder.
Zo kwam ik uit op de Kawasaki ksf250. Heb hier op dit forum al vele goede commentaren gelezen over deze.
Zo, ik hoop dat jullie zo voldoende weten om mij eventueel verder te helpen.
Alvast hartelijk bedankt
Niels
Zal me eerst even voorstellen. Ik ben Niels, 20j, kom uit Affligem en men voornaamste hobby is rc modelbouw, ik cross met auto's op afstandbediening. Nu wil ik zelf eens achter het stuur zitten van zo'n quad, ipv achter de afstandsbediening, en ben ik opzoek naar een goede 2dehandsQuad.
Mijn budget ligt op een max van €2500, en wil hem gaan gebruiken om van en naar het werk te rijden en om op zondag eens wat te gaan crossen. Mijn voorkeur gaat uit naar een 4t moter en liefst nog een waarbij een passagier is toegestaan en watergekoeld. Ook zou ik er eens mee naar de Ardennen en dergelijke willen rijden, alsook eens naar de zee, dus hij moet makkelijk een 100km aan een stuk kunnen door rijden zonder oververhitting's gevaar oid. Ook liever niet zwaarder dan 250cc, want anders val ik in een andere verzekeringsklasse en dus duurder.
Zo kwam ik uit op de Kawasaki ksf250. Heb hier op dit forum al vele goede commentaren gelezen over deze.
Zo, ik hoop dat jullie zo voldoende weten om mij eventueel verder te helpen.
Alvast hartelijk bedankt
Niels
Yamaha Powered...
Zoals hier al zoveel keren gezegd is, is een Blaster als beginnersquad echt wel aan te raden. Hier zit je echter met 2t ipv. 4t. Denk eerlijk gezegd dat je voor jouw budget niet rap een 4t gaat vinden. Voor 3000 euro moet een Warrior toch wel tot de mogelijkheden behoren. Vermogen zit dan ongeveer hetzelfde als de 200cc van een blaster, maar rijdt op de weg een stuk aangenamer, zeker als je zoals je aangeeft wat langere tochten wilt gaan doen.
-
stompie
- Quadrunner

- Contacteer:
ik weet nog een goede KEF300 staan (ook een kawasaki). Dit is er een met een semi-automatische versnellingsbak. Hierbij moet je schakelen zonder je koppeling te gebruiken. Dit is echt zeer handig voor te beginne rijden. Dan hoef je niet zoveel te letten op hoe je schakelt en kan je je meer concentreren op hoe je rijdt.
indien interesse stuur maar pb
Greetz Simon
indien interesse stuur maar pb
Greetz Simon
Laatst gewijzigd door stompie op vr 23 mar, 2007 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
--HoNdA 400--
-
vanpee jelle
- Quadracer

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer: