Het is een burelli, 500cc
vandaag genomen nar een lekker stukje gereden te hebben (owww wat was het lekker weer vandaag!)

en nog een foto van gister (mijn eerste paar meters

Jaa in dat eerste heb je gelijk! maar in dat laatste...JAN15-10 schreef:Kvind die koplampen wel vet ,en Tamara lijkt mij ook best wel een aardige meid .
Jan

ja ik vond tamara er ook al leuk uit zienJAN15-10 schreef:Kvind die koplampen wel vet ,en Tamara lijkt mij ook best wel een aardige meid .
Jan
dat hij bij mij thuis wordt gestolen ben ik niet zo heel bang voor, hij staat bij mij in de garage. Daar zit een prima alarm op, de quad staat daar ook op slot in, en ook ik heb een lief hondje (rottweiler)spoor! schreef:de mijne staat ook in een kooi zit met chemise ankers zo'n granieten 'u' in 2 gaten daar ligt een hele dikke zware abus ketting met slot aan verder heb ik voor de deur nog een soort hek gelast ook met een dik slot vast(zeg maar 2 buizen simpel gezegd dat de quad er niet door onder of er over kan) en dan ligt ons schattige hondje(herder) er nog bijen ze moeten nog 2 poorten door
![]()
JUIST!spoor! schreef:http://www.quad-atv-becon.nl en dan bij beveiliging kijken dat slot heb ik en geloof me dat krijg je zonder slijptol niet los!oke het is wel erg duur maar als je quad dadelijk weg is, is het nog duurder
aaahh nou bedankt hoorjeoentjuh schreef:ja ik vond tamara er ook al leuk uit zienJAN15-10 schreef:Kvind die koplampen wel vet ,en Tamara lijkt mij ook best wel een aardige meid .
Jan