Grand Ouest te Glénac [nieuwe foto's blz 2]

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Bremske
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 04 dec, 2005 17:00
Locatie: denderleeuw

Grand Ouest te Glénac [nieuwe foto's blz 2]

Bericht door Bremske »

Een klein verslag van de wedstrijd te Glénac. Een circuit met hoogte verschillen, technische stukken en heel wat jumps.

Tijdens de chronotraining zat ik in groep B samen met Alexandre Piron terwijl Thomas Remacle, Guy Meertens en Stéphane Piron. Hierdoor had ik al een mooie richttijd.
In groep A werd de snelste tijd neergezet door Guy Meertens met een tijd van 2min26.334 gevolgd door Stéphane Piron met 2min27.029.
Na enkele ronden had ik eindelijk vrije baan en kon ik een snelle ronde neerzetten en dat leverde een tijd van 2min24.570 en de 1ste startplaats op.

1ste manche
Net zoals vorig seizoen een rampzalige start. En in de eerste bocht kwamen Guy Meertens en Alexandre Piron met mekaar in aanraking waardoor de laatstgenoemde er vlak voor mij afging. Hierdoor kwam ik pas als 12de uit de eerste bocht. Dus kon er meteen aan een inhaalrace begonnen worden. Na 1 ronde was ik echter al opgerukt naar de 6de plaats en de volgende ronde al naar 4. In de 3de ronde kreeg ik de aansluiting bij Thomas Remacle en kon deze nog dezelfde ronde verschalken. Aan het einde van diezelfde ronde was Stéphane Piron nog naast een tafelberg terechtgekomen waardoor ik op 2 kwam. Dan begon de Jacht op Vincent Vassel. Op 1 ronde tijd kon ik zijn voorsprong wegwerken en hem ook meteen passeren. Vanaf dan kon ik stilaan een voorsprong opbouwen om met een 5tal seconden voorsprong te winnen voor Guy Meertens en Vincent Vassel.

2de manche
Opnieuw een slechte start. Zo rond de 10de plaats maar kon al snel opschuiven. In de 3de rond kwam ik op de vierde plaats en kon dan ook nog Guy Meertens passeren. De ronde erna kon ik dan in de aanval gaan op Vincent Vassel. En bij de 2de poging kon ik ook hem passeren.
Op de 2de plaats aangekomen had ik een ronde de tijd nodig om de achterstand op Stéphane Piron weg te werken. Eens in zijn wiel gekomen dan meteen beginnen aanvallen en na een ronde mooi langs de binnenkant van een schuin liggende bocht kunnen passeren. Vanaf dan kon ik opnieuw een mooie voorsprong uitbouwen om terug als 1ste de manche af te sluiten voor Guy Meertens en Stéphane Piron.

3de manche
Een iets betere start genomen deze keer. Zo rond de 6de plaats. Na enkele ronden aangekomen op de 3de plaats. Dit achter Vincent Vassel en Stéphane Piron. Na een ronde de rijlijnen in het oog te houden kon ik Stéphane op een technisch gedeelte van het circuit passeren en nar Vincent Vassel toerijden. Waarop de speaker afriep dat Vassel zag dat l’avion Belge op komst was. Eens in zijn wiel gekomen de nodige aanvallen geplaatst maar niet meteen met resultaat. Na 2 ronden dan toch de ultieme aanval. Met 2 de aanloop naar de Kamelberg genomen. Maar Vincent besloot deze niet in 1 keer te springen wat ik wel deed en zo dus naar de leiding sprong. Vanaf dan kon ik terug beginnen uitlopen en mooi met 3 op 3 de dag afsluiten.


Eindresltaat
1 Davy Brems
2 Vincent Vassel
3 Stéphane Piron

Als iemand fotos kan plaatsen wil je dan PM sturen aub?
dan kan ik je de fotos opsturen

Greetz Bremske
Gebruikersavatar
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: do 03 nov, 2005 18:23
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Mooi verslagje Davy en nog eens proficiat éé!
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
bennyn
Quadrider
Quadrider
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 18:04
Contacteer:

Re: Grand Ouest te Glénac

Bericht door bennyn »

stuur maar door davy,wij zetten ze er wel op.

email: mx-nation@telenet.be
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ferm parcours ! Hebben er in België geen dergelijke liggen.

Die trap :shock: :shock: :shock: :knikduim: :crosser:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

Bericht door spoor! »

die bus ben ik laatst tegen gekomen ter hoogte van breda richting tilburg kan dat :wink: :?:
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1276
Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
Locatie: Bree-Tongerlo

Bericht door Blaster-boy »

No Limit YFZ schreef: Afbeelding
sprongen ze die in 1x :o moet toch ff raar doen denk ik
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Veronderstel dat Davy het over deze berg heeft :
"Met 2 de aanloop naar de Kamelberg genomen. Maar Vincent besloot deze niet in 1 keer te springen wat ik wel deed en zo dus naar de leiding sprong. Vanaf dan kon ik terug beginnen uitlopen en mooi met 3 op 3 de dag afsluiten."

Dus wie durft neemt ze wel in één keer. Op het circuit van Geldermalsen zou ook zo'n trap liggen. Jan is er vorige week gaan trainen en na drie ronden nam hij de trap ook in één keer. Zot zijn doet geen zeer zeker ? :D
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
ami
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 17 jan, 2007 19:48
Locatie: vlaanderen

Bericht door ami »

proficiat Davy :applaus:

super fotos
Quadracing = passie
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

In Geldermalsen? Sinds wanneer ligt dat er dan?:P
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Shaggy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 11 apr, 2005 11:49

Bericht door Shaggy »

Vyrena schreef:In Geldermalsen? Sinds wanneer ligt dat er dan?:P
Sedert een paar weken.
Circuit is compleet veranderd. Een massa springers er in en ze zijn per momenten levensgevaarlijk.
Na een kwartier rijden mochten ze er al eentje afvoeren met een gebroken pols en heb er nog wel een paar wreed rare stunten zien uithalen...
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

O lekker dan, ik vind het circuit zoals die was perfect. Zal binnekort wel even gaan kijken daar.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Frank MB
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1745
Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills

Bericht door Frank MB »

oede miere schreef:
Vyrena schreef:In Geldermalsen? Sinds wanneer ligt dat er dan?:P
Sedert een paar weken.
Circuit is compleet veranderd. Een massa springers er in en ze zijn per momenten levensgevaarlijk.
Na een kwartier rijden mochten ze er al eentje afvoeren met een gebroken pols en heb er nog wel een paar wreed rare stunten zien uithalen...
Dan ga ik daar ook maar eens kijken binnenkort, of rijden als ik een fietsie vind :crossercool:
# 69 NikkY
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 21 mei, 2006 16:18
Locatie: made

Bericht door # 69 NikkY »

ik wou voor het eerst met mijn yfz naar geldermalsen gaan over 2 weken dus meschien zijn er meer mensen die mee willen frank? vyrena? bespreken we nog wel ff deze zondag :)

grte nikky
Gebruikersavatar
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: do 03 nov, 2005 18:23
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Net een hele mooie fotoreeks van Davy teruggevonden op een frans forum, je moet wel ingelogd zijn om de foto's te kunnen bekijken.

http://www.forum-lemondeduquad.com/view ... hp?t=40674

Zijn zoals gewoonlijk super foto's van Richard!
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
Plaats reactie