yfz raptor of banshee
-
sterckx johan
- Toeschouwer

yfz raptor of banshee
hallo jongens. ik heb dus naar jullie geluisterd en ben met de drie quads eens gaan rijden.
mijn oordeel:
de banshee trekt het hardste op en rijd wel zenuwachtig vond ik
de yf trok ook heel goed op en reed echt super in het veld maar mijn lijf zat er precies niet zo goed op miss is het dat dat jullie bedoelen met comfort.
de raptor 700 reed super op de weg maar ik vond die nog al zwaar om mij te rijden.
maar nu twijfel ik nog jullie zeggen dat een banshee en een yfz veel onderhoud nodig hebben wat bedoelen jullie daar dan mee en is het nu echt waaar dat een bashee echt superhard slijt of niet
en dat je bij een yfz om de haverklap nieuwe zuigers moet steken of is dat gewoon een leugen
mijn oordeel:
de banshee trekt het hardste op en rijd wel zenuwachtig vond ik
de yf trok ook heel goed op en reed echt super in het veld maar mijn lijf zat er precies niet zo goed op miss is het dat dat jullie bedoelen met comfort.
de raptor 700 reed super op de weg maar ik vond die nog al zwaar om mij te rijden.
maar nu twijfel ik nog jullie zeggen dat een banshee en een yfz veel onderhoud nodig hebben wat bedoelen jullie daar dan mee en is het nu echt waaar dat een bashee echt superhard slijt of niet
en dat je bij een yfz om de haverklap nieuwe zuigers moet steken of is dat gewoon een leugen
-
sterckx johan
- Toeschouwer

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
sterckx johan
- Toeschouwer

Als je niet echt cross gaat rijden (door veld en boswegjes is geen cross) dan zou ik zeker voor de 700 gaan, da's een goeie all round quad.sterckx johan schreef:dus de yfz laat ik vallen dan nu nog de keuze tussen de banshee of de 700
welke heeft het meeste trekkracht van de 2.
want heb gehoord dat je met 700 vaaak problemen hebt ook en met banshee niet net omdat hij zo oude techniek heeft
Denk eraan dat een Banshee een 2-takt is, en dat je je bus olie zal moeten meenemen om zelf te mengen bij het tankstation.
Dit is geen probleem als je alleen cross rijdt, dan heb je toch een bus bezine bij, die vooraf gemengd is.
maar op de baan vind ik dit een groot nadeel.
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

Ik snap dat niet hoor al dat gezeik over dat een Yfz zó snel slijt. Ik rij nou al meer als drie jaar Yfz en ik heb er nog nooit wat aan gehad. Als je gewoon regelmatig olie ververst en filter en afentoe de kleppen controleert heb je er lang plezier van. En dan ken je zeggen dat dat veel onderhoud is, nou ik vind dat je dat bij iedere quad moet doen. Anders ben je d'r niet zuinig op.
Ik vind wel dat een Banshee ideaal is voor op de weg aangezien het blok zich er voor leent. Maar als je sportief en aggresief rijdt moet je de Yfz niet zo snel afschrijven hoor.
Ik vind wel dat een Banshee ideaal is voor op de weg aangezien het blok zich er voor leent. Maar als je sportief en aggresief rijdt moet je de Yfz niet zo snel afschrijven hoor.