verlaging en verbreding yfz 450
verlaging en verbreding yfz 450
Hallo,
ik heb onlangs een yfz 450 gekocht. En nu begint het te kriebelen om hem te tunen. Ik zou eerst aan het optische willen werken en daarna aan de motor. Hij zal enkel gebruikt worden op de weg. Wat raden jullie aan om mijn quad zo laag en zo breed mogelijk te krijgen? MAAR het moet wel nog steeds veilig blijven.
Groetjes.
ik heb onlangs een yfz 450 gekocht. En nu begint het te kriebelen om hem te tunen. Ik zou eerst aan het optische willen werken en daarna aan de motor. Hij zal enkel gebruikt worden op de weg. Wat raden jullie aan om mijn quad zo laag en zo breed mogelijk te krijgen? MAAR het moet wel nog steeds veilig blijven.
Groetjes.
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
Blaster-boy
- Quadracer

kan ook gewoon Maessen a armen nemen ... en dan de vering op de buitenste veerpunten zetten 
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Verlagingssets vooraan zijn niet geschikt voor offraod gebruik, als je wil heb ik er wel nog ongebruikt setje liggen voor prijsje.
Beste oplossing is het plaatsen van long travel armen vooraan (bvb http://www.houser-racing.com/) en de standaard vering monteren. Dan komt quad heel stuk lager en komen onderste armen quasi horizontaal. Wordt veel toegepast in supermotard.
Achteraan zou ik U vormige vork aan vering achteraan aanpassen. Als je de lengte van die twee benen aanpast komt quad hoger/lager.
Beste oplossing is het plaatsen van long travel armen vooraan (bvb http://www.houser-racing.com/) en de standaard vering monteren. Dan komt quad heel stuk lager en komen onderste armen quasi horizontaal. Wordt veel toegepast in supermotard.
Achteraan zou ik U vormige vork aan vering achteraan aanpassen. Als je de lengte van die twee benen aanpast komt quad hoger/lager.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde