ik heb een vraag,
als ik mijn verzekering bel om mijn nieuwe nummerplaatformulieren, krijg ik te horen dat een quadnummerplaat met de letter W begint.
nu heb ik ook al quads gezien ( vb raptor 700) met een motornummerplaat (geel) die begint met een M.
wat is het verschil en hoe komt het ?
typhoon,
quad nummerplaat met de W of een M, wat is het verschil ?
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

Re: quad nummerplaat met de W of een M, wat is het verschil ?
De motorfiets of quad platen beginnen nu op het moment allemaal met W de M zal op zijn.
Mijn plaat begind met WC...
Ik weet bij een autoplaat kun je je nummer zelf kiezen als je er genoeg kleingeld voor over hebt,mss bij de quadplaten ook ?
grt.Karl
Mijn plaat begind met WC...
Ik weet bij een autoplaat kun je je nummer zelf kiezen als je er genoeg kleingeld voor over hebt,mss bij de quadplaten ook ?
grt.Karl
de M platen zijn gewoon op, geen combinaties meer mogelijk, er rijden ook motos rond met W platen, is geen verschil tussen.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
mijn plaat begint ook met WCE
de M's zijn gewoon op als je achter je plaat gaat zie je dat ze die van een grote stapel nemen , moto of quad maakt niet uit .
Voor mij stond eentje voor een CBR 1000 en die kreeg ook WCE met een nummerken onder .
Grts.
de M's zijn gewoon op als je achter je plaat gaat zie je dat ze die van een grote stapel nemen , moto of quad maakt niet uit .
Voor mij stond eentje voor een CBR 1000 en die kreeg ook WCE met een nummerken onder .
Grts.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net