Maasvlakte

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Maasvlakte

Bericht door Twan #33 »

Ik wil mss zaterdag naar de maasvlakte, maar mag je daar rijden zonder rijbewijs (kenteken) en verzekering? En kun je er veilig je quad van de aanhanger afhalen zonder dat je in je nek geslagen wordt?

Bedankt alvast,

Wie nog wat meer info er over heeft zoals adres post het aub hier!
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
ticoquad
Quadrider
Quadrider

Bericht door ticoquad »

ja hoor daar is het geen probleem alleen weet ik niet want deze zaterdag is het warm en ik vermoed dat het druk word maar ik weet het niet zeker.
Afbeelding
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

ja je kunt er zonder kenteken of verzekering gewoon rijden.. is zeker wel een mooi terrein vind ik :wink:

ik ben er zelf een keer geweest met wat neefjes enzo gewoon kleine kinderen en die konden er toen ook gewoon rijden zonder onderste boven worde gerede..
maar weet niet hoe druk het is met het mooie weer.. :rollknik:
gareth
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door gareth »

Inderdaad je kan er onverzekerd rond rijden, maarja je weet het als je tegen iemand aan rijd of iemand die niet verzekerd is tegen jouw.

Ben er 1x geweest was toen echt druk en crossmotors reden als gekken.

Maar je moet daar niet met een knuppel in je nek geslagen hoor. Daarvoor staan er denk te veel mensen.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

Ja het zal inderdaad wel druk zijn... maar is het niet groot genoeg voor iedereen dan? En wat is de straat naam?
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
Twanneke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Twanneke »

Het is geen probleem om daar te gaan rijden, politie was wel veel aan het controleren of je niet te hard rijdt wanneer je naar het afgezette gebied toegaat. Best gezellig maar af en toe wel gevaarlijk omdat alles door elkaar rijdt.
YFZ 450
Dozo
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Dozo »

Zorg er wel voor dat je machine niet met zijn banden het asfalt raakt als de politie in de buurt is als hij geen kenteken/verzekering heeft
zodra hij op het asfalt staat ,staat hij op de openbare weg, en aangezien we de afgelopen maand een hoop controle's op dat vlak hebben gehad,kan je maar beter een bekeuring voorkomen.
verder kan je er idd rijden zonder papieren en verzekering.
ik rij er ook gewoon rond hoor (heb een all risk verzekering)
ik zal alleen de verzekeringsmaatschappij niet informeren dat het gebeurt is tijdens het crossen mocht ik schade hebben.
Ja crossen op de maasvlakte is voor "eigen "risico, knalt er een ventje van 8 tegen je machine waardoor die total gaat en de ouders van het manneke hebben geen geld, heb je toch een serieuse uitdaging ... hou daar dus erg in en rij defensief.
Ik kom ook vaak zat "aanvliegen" en opeens duikt er uit het niets een kind op een 50cc suzuki quad achter een hobbel vandaan.
dan is het een kwestie van overzien en de ruimte hebben om te reageren, heb je die niet ... OEF!
Veel plezier Twan :rock:
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Gewoon niet lui zijn en vroeg komen rond 9 uur. Dan kan je zeker normaal rijden rond een uur of 12/1, daarna begint het serieus irritant te worden. Pas ook op voor arrogante solo`s, ik reed er eens op ''hun baanntje''. Sommigen kunnen dat niet hebben en gaan dan midden op het baantje staan met hun solo en gaan net vol gas weg wanneer jij aan komt rijden. Solo`s die het niet kunnen hebben als wij voor hun rijden :D
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Die solo's zijn irritant inderdaad, met hun baantje. Ze kijken je al weg als je in de buurt komt.
Tom61
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tom61 »

Plat rijden :mrgreen:
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Eén keer had ik vette ruzie met een solo rijder, die schreeuwde zowat alles bij elkaar als je maar 10 meter in de buurt komt. Een andere quadrijder heeft hem even verteld hoe je dan wél normaal met elkaar omgaat, en toen was ie wel koest :p
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Dozo
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Dozo »

Ralph schreef:Die solo's zijn irritant inderdaad, met hun baantje. Ze kijken je al weg als je in de buurt komt.
euh , eerlijk gezegd nog nooit geen last van gehad ... :p
Ik kijk hun altijd weg ... :lol: :lol:
en euh dat baantje bestaat niet echt meer he , de vlakte is behoorlijk veranderd de laatste paar maanden.
nog even genieten maar,
want het gaat weg , in de toekomst, op het moment dat er begonnen wordt aan de 2de maasvlakte gaat onze crossbaan ge-egaliseerd worden en valt er niet veel meer te rijden.
Op de 2de maasvlakte wordt dan weer een nieuwe speelplaats gemaakt voor ons ...
(heb ik uit anonieme bronnen vernomen)
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Dit is nu bij de meeste het probleem, solo rijders en quadrijders kunnen elkaar niet uitstaan, maar als je gewoon normaal naar elkaar doet dan zijn de meeste wel redelijk en kun je prima samen rijden al heb je er altijd wel wat rotte appels tussen zitten(van beide kanten).
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Dat zal wel moeten, waar moeten al die rijders anders heen.
Dozo
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Dozo »

owjah twan ... volg dit en je weet presies waar je zijn moet :D

Ga naar http://www.routenet.nl
Tik in bij straat malakkastraat
en bij plaats : maasvlakte

dan weet je gelijk genoeg ...
Plaats reactie