yamaha warrior gelijk aan een raptor 350?
yamaha warrior gelijk aan een raptor 350?
hoi,
ik vroeg mij af of de yamaha warrior gelijk is aan de raptor 350. behalve de kappenset dan. en banden.
maar kwa vermogen en snelheid zijn deze beiden het zelfde?
ik vroeg mij af of de yamaha warrior gelijk is aan de raptor 350. behalve de kappenset dan. en banden.
maar kwa vermogen en snelheid zijn deze beiden het zelfde?
groten is dat ook gelijk? en passen de onderdelen van een raptor ook op een warrior?
ben namelijk aan het twijfelen tussen enkele quads en wil dan misschien een honda 400 ex of raptor/warrior halen. en aangezien ik met mijn budget zit vroeg ik me af of de warrior en raptor gelijk waren dit zou dan enige meerprijs besparen.
nog een vraagje moet er veel aangepast worden om er kappen van een 350 raptor op te zetten?
ben namelijk aan het twijfelen tussen enkele quads en wil dan misschien een honda 400 ex of raptor/warrior halen. en aangezien ik met mijn budget zit vroeg ik me af of de warrior en raptor gelijk waren dit zou dan enige meerprijs besparen.
nog een vraagje moet er veel aangepast worden om er kappen van een 350 raptor op te zetten?
Ik heb nog wel een mooie warrior incl. kenteken tekoop staan, met andere uitlaat dus zowieso meer vermogen.
Als je intresse hebt, mail dan even naar bbemboom@hotmail.com
Gr Bas
Gr Bas
dat weet ik en heb je al een paar X een mail gestuurd maja of hij komt niet aan ofzo zou het niet weten.Basbemboom schreef:Ik heb nog wel een mooie warrior incl. kenteken tekoop staan, met andere uitlaat dus zowieso meer vermogen.
Gr Bas
zit zelf eerst nog met de verkoop van mijn eigen quad. koper afgehaakt... kreeg zijn eigen quad niet verkocht.
ik wil zelf heel graag een raptor 350 maar als blok enz het zelfde is kan ik netzogoed even een andere kappen zet kopen en op de warrior zetten. ( ook wheely power de warrior?)
de honda 400 ex is ook niet mis maar moet nog het een en ander aan gebeuren dan. sowieso ander kappen set ( vindt ze persoonlijk voorkap niet mooi)
en gas veren. ( wat ik gevonden heb rijden nog met standaard rond)
budget van de 2X honda 400 ex is rond de 4800 euro.
en warrior heb ik een gevonden voor 2900 met kenteken. moet wel opgeknapt worden.
ik neem aan dat dat bij de 350 in zijn 1 2 is?
maar ik ben sowieso eerst even wat informatie aan het opvragen zodat als ik alles bij elkaar heb niet nog dit of dat hoef te vragen of ik vergeet iets ofzo.
en mijn eigen quad moet ook nog verkocht worden.
maar stuur me even een pm met je vraagprijs en de opties die de warrior heeft.
maar ik ben sowieso eerst even wat informatie aan het opvragen zodat als ik alles bij elkaar heb niet nog dit of dat hoef te vragen of ik vergeet iets ofzo.
en mijn eigen quad moet ook nog verkocht worden.
maar stuur me even een pm met je vraagprijs en de opties die de warrior heeft.
-
::::JoReN::::
- Quadrunner

qua power zou ik absoluut voor de 400ex gaan, maar dat front is idd ook niet echt mijn stijl
natuurlijk kan je daar ook een nieuw model van front opzetten.
als je de warrior zou kopen, kan je daar eventueel de raptor kappen opzetten, maar dan is het wel wat prutsen met de bevestiging, en je zal dan ook nog een raptor zadel nodig hebben...
gr joren
als je de warrior zou kopen, kan je daar eventueel de raptor kappen opzetten, maar dan is het wel wat prutsen met de bevestiging, en je zal dan ook nog een raptor zadel nodig hebben...
gr joren
Suzuki LT-R 450 2006
-
::::JoReN::::
- Quadrunner