itrax of öhlins vering
-
- Quadrunner
itrax of öhlins vering
mijn vader zou andere veren voor zijn quad willen kopen en is aan het twijfelen tussen intrax en öhlins, heeft iemand ervaring tussen de 2?
====>team DQT<====
trx450r
trx450r
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heb met beide gereden, Ohlins PRXQ (met PDS) en Intrax en het rijderscomfort op de intrax die op mijn yfz zaten was beter dan Ohlins. De goede service van Henk Thuis van Intrax kan ik wel heel waarderen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ohlins is veel beter dan Intrax. Ik heb ook Intrax op mijn YFZ gehad, Ohlins doen het veel beter en die blijven ook heel als je echt gaat springen. Met intrax gaan ze gelijk kapot. Intrax is voor als je boven de 50 jaar oud bent.
http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik heb de PRXQ op W-tec en mits voldoende kennis van afstellen en juiste valving is het echt niet nodig om het extra geld aan PRXQ uit te geven. Standaard wordt W-tec PRX geleverd en als je ziet dat een topper als Brems met dezelfde vering als de klantversie podium rijdt in Frankrijk dan zegt dat wel voldoende.bansheefreak schreef:het worden hoogst waarschijnlijk ohlinsen prxq met pds .
wel lange levertermijn kunnen ze pas 24 juni krijgen
Dit algemeen en niet voor bansheefreak :
Het blijft echter hetzelfde : als je zelf geen verstand hebt van afstellen zal je nooit tevreden zijn van vering. Iemand anders kan helpen met afstellen maar je moet het zelf voelen anders wordt het nooit iets. Vering is trouwens niet gemaakt om je mindere rijtalenten te compenseren maar om je talenten nog beter tot uiting te laten komen.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Je mag me altijd PM sturen voor prijsbansheefreak schreef:het worden hoogst waarschijnlijk ohlinsen prxq met pds .
Ik heb uiteraard ook met intrax gereden, en wp op mijn vls, en nu heb ik reiger. Op de vls vond ik me wp's beter in de voorophanging en achter vond ik de intrax wat beter. Alleen ik heb nu voor reiger gekozen omdat ik toch niet veel harder zal gaan als met ohlins of met intrax en daarbij komt wel dat je voor intrax gewoon het dubbele neerlegd, en dat vind ik veel te veel. Ohlins is niet veel goedkoper en vond ik ook nog te duur eigenlijk.
tsja, en dat terwijl een aantal jaren geleden Intrax een "C" keuze schokdempers was/is mbt autosport.
misschien dat ze minder interesse/belang hebben bij die "paar" atv's om zich daar 101 % in te verdiepen, kan ik me als dat zo is wel voorstellen, aan de andere kant denk ik dat er bepaalde dealers/rijders er teveel een hype van maakten (maken), waardoor mensen zich laten beinvloeden.
reiger is OK, öhlins ook super
misschien dat ze minder interesse/belang hebben bij die "paar" atv's om zich daar 101 % in te verdiepen, kan ik me als dat zo is wel voorstellen, aan de andere kant denk ik dat er bepaalde dealers/rijders er teveel een hype van maakten (maken), waardoor mensen zich laten beinvloeden.
reiger is OK, öhlins ook super
-
- Quadrunner
No Limit YFZ Geplaatst: Vr Mei 04, 2007 8:09 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
bansheefreak schreef:
het worden hoogst waarschijnlijk ohlinsen prxq met pds .
Ik heb de PRXQ op W-tec en mits voldoende kennis van afstellen en juiste valving is het echt niet nodig om het extra geld aan PRXQ uit te geven. Standaard wordt W-tec PRX geleverd en als je ziet dat een topper als Brems met dezelfde vering als de klantversie podium rijdt in Frankrijk dan zegt dat wel voldoende.
Dit algemeen en niet voor bansheefreak :
Het blijft echter hetzelfde : als je zelf geen verstand hebt van afstellen zal je nooit tevreden zijn van vering. Iemand anders kan helpen met afstellen maar je moet het zelf voelen anders wordt het nooit iets. Vering is trouwens niet gemaakt om je mindere rijtalenten te compenseren maar om je talenten nog beter tot uiting te laten komen.
voor een paar honderd euro meer hadden we de pds versie dus pa zou nog al gek zijn om dan de mindere versie te nemen.
no limit yfz je mag altijd jouw prijs door sturen als je wilt
====>team DQT<====
trx450r
trx450r