Mij even voorstellen. Ik ben 22 en heb dit weekend voor het eerst op een quad gezeten op een teambuiliding weekend, en ik was meteen verkocht. Nu wil ik er dus absoluut eentje hebben, maar ik ken hier vrij weinig van. Ik heb nu mijn oog laten vallen op een raptor 700 of een grizlly 700.
De verschillen die ik zie zijn, dat je bij een grizlly 700 niet moet schakelen. Ik twijfel of dit niet wat saai gaat worden na een tijdje, maar hij heeft dan wel de kappen errond zodat je er ook mee kan gaan crossen in een korte broek zonder dat er vanalle rotzooi tegen je benen vliegt.
Ik zou graag jullie mening en ervaringen eens willen weten over deze quads. En zijn er misschien nog andere goede/betere quads?
En zijn er plaatsen in limburg(Hasselt) waar je legaal mag gaan rijden met een quad off road dan natuurlijk
Ik zou de quad ook willen gebruiken om op de baan mee te rijden, en natuurlijk ook wat off road gaan rijden. Maar ik ken zo dadelijk niemand die een quad bezit waar ik mee zou gaan rijden. Dus vraag ik me ook wel af of dat wel plezant gaat blijven om altijd alleen te rijden.