china quads
china quads
Wegens een beperkt budget heb ik een chinese quad gekocht van het merk JUNMA een 300cc.
Graag had ik eens willen weten waar ik terrecht kan voor herstelling en onderhoud van dit soort quads.
Ben zelf van Oost-Vlaanderen en vind hier in de buurt niet direct iemand.
Ik vrees namelijk dat ik geen goeie koop gedaan heb.
Heb ook geen verdere informatie gekregen wat betreft onderhoud en waar ik zoal op moet letten.
mvg Geert
Graag had ik eens willen weten waar ik terrecht kan voor herstelling en onderhoud van dit soort quads.
Ben zelf van Oost-Vlaanderen en vind hier in de buurt niet direct iemand.
Ik vrees namelijk dat ik geen goeie koop gedaan heb.
Heb ook geen verdere informatie gekregen wat betreft onderhoud en waar ik zoal op moet letten.
mvg Geert
Ga gewoon bij de dealer waar je 'm gekocht heeft, deze weet waar alles vanaf komt en kan je zeker verder helpen.
Dat merk zegt me niks. Als zo'n dealer genoeg neertelt kan hij daar zijn eigen stickertjes op plakken, zo bestaan er 10tallen verschillende merken, die allemaal 't zelfde zijn als je ze bekijkt.
Dat merk zegt me niks. Als zo'n dealer genoeg neertelt kan hij daar zijn eigen stickertjes op plakken, zo bestaan er 10tallen verschillende merken, die allemaal 't zelfde zijn als je ze bekijkt.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
mail me maar je gegevens, ik ben uit het gentse
ik heb ondertussen al wat ervaring met chinese toestanden
ik heb ondertussen al wat ervaring met chinese toestanden
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
china quads
hallo heb ook ervaring met chineese quad ik hoop voor jou dat je er meer gelluk mee heb t dan dat ik had
maar meschien heb jij gelluk er mee hoop het echt voor je verders als je vragen hebt stel ze maar als ik ze kan beantwoorden doe ik dat graag verders veel quat plezier en vele km groetjes ger van uit breda
maar meschien heb jij gelluk er mee hoop het echt voor je verders als je vragen hebt stel ze maar als ik ze kan beantwoorden doe ik dat graag verders veel quat plezier en vele km groetjes ger van uit breda
raptor700
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Re: china quads
ger breda schreef:hallo heb ook ervaring met chineese quad. ik hoop voor jou dat je er meer gelluk mee heb t dan dat ik had.
maar meschien heb jij gelluk er mee, hoop het echt voor je. verders als je vragen hebt stel ze maar. als ik ze kan beantwoorden doe ik dat graag, verders veel quat plezier en vele km
groetjes ger van uit breda
Mensen nogmaals! Koop geen chineese quads! Dit is echt de grootste rotzooi. Laat je niet verleiden door de prijs maar koop een merk quad! Uiteindelijk kost z'n china prul (want dat zijn het) je meer geld dan een merk quad.
Die chinezen hebben die ogen een beetje scheef staan, dus denken ze dat ze ook alles scheef in elkaar moeten zetten. Of ze zien het gewoon niet. Vrouwen zetten deze quads in elkaar die 60 euro (omgerekend) per maand verdienen.
1 Het kost je ontzettend veel geld
2 Onderdelen zijn niet tot moeilijk verkrijgbaar
3 De kwaliteit is zo slecht koop dan een plastic quad op accu die gaan langer mee!
4 Je bent zelf onveilig op z'n ding
5 Ze zijn ook nog lelijk ook.
Laat het nu een les zijn en gebruik de zoek functie 'chinese quads' en je vind er alles over. K-O-O-P Z-E N-I-E-T
Duidelijk punt.
Die chinezen hebben die ogen een beetje scheef staan, dus denken ze dat ze ook alles scheef in elkaar moeten zetten. Of ze zien het gewoon niet. Vrouwen zetten deze quads in elkaar die 60 euro (omgerekend) per maand verdienen.
1 Het kost je ontzettend veel geld
2 Onderdelen zijn niet tot moeilijk verkrijgbaar
3 De kwaliteit is zo slecht koop dan een plastic quad op accu die gaan langer mee!
4 Je bent zelf onveilig op z'n ding
5 Ze zijn ook nog lelijk ook.
Laat het nu een les zijn en gebruik de zoek functie 'chinese quads' en je vind er alles over. K-O-O-P Z-E N-I-E-T
Duidelijk punt.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Totdat je wat eraan krijgt
Mijn advies gewoon: niet kopen. Als niemand z'n prul koopt verdwijnen ze misschien nog wel.
Mijn advies gewoon: niet kopen. Als niemand z'n prul koopt verdwijnen ze misschien nog wel.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
keep dreamin'kees schreef:
er is teveel "mediamarktmentaliteit" in de huidige maatschappij...
anyway, de jappen hebben er ook 20j over gedaan en ze zijn toch gezwind de gevestigde waarden voorbijestoken
tss dit en enkele jaren zal het kaf wel van ht koren gescheiden worden
-
- Toeschouwer
Heb zelf een E-ton Vector ST 250, dit is eigenlijk ook een chinees of een taiwanees e,n toch hoor je daar in Nederland,Duitsland of zelfs Amerika geen ggaad woord over. Ikzelf ben er ook zeer tevreden over,rij er nu bijna een jaar mee en heb er nog nooit stukken aan gehad. Dus zomaar zeggen dat alle chinese quads rommel zijn is wel wat overdreven vind ik.
Grtz
Grtz
-
- Quadrunner
- Contacteer:
E Ton is reeds jaren op de markt, degelijke TAIWANEES, offic invoerder NL is SchuurmanDr. Oetker schreef:Heb zelf een E-ton Vector ST 250, dit is eigenlijk ook een chinees of een taiwanees e,n toch hoor je daar in Nederland,Duitsland of zelfs Amerika geen ggaad woord over. Ikzelf ben er ook zeer tevreden over,rij er nu bijna een jaar mee en heb er nog nooit stukken aan gehad. Dus zomaar zeggen dat alle chinese quads rommel zijn is wel wat overdreven vind ik.
Grtz
persoonlijk heb ik er nog nooit van junma gehoord .
maar in merelbeke is een quadwinkel die meerdere merken doet ,mischien kan die u helpen.
ben er zelf nog niet geweest maar zou op de gaversesteenweg zijn heb ik horen zeggen.
Is in Oost-Vlaanderen nogal centraal dus mischien iets voor jou
Mischien ken hier iemand deze zaak ?
Grts
maar in merelbeke is een quadwinkel die meerdere merken doet ,mischien kan die u helpen.
ben er zelf nog niet geweest maar zou op de gaversesteenweg zijn heb ik horen zeggen.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadrunner
- Contacteer:
www.deliegequads.becobby schreef:persoonlijk heb ik er nog nooit van junma gehoord .
Grts
Ikzelf heb 2 weken terug ook ene chinese quad gekocht voor 1.000euro
Ik reed ermee naar huis en de onderdelen vielen er van onder! LETTERLIJK!
Na enkele dagen begon deze lawaai te maken en wou niet meer starten.
Ja.. ze hebben me gewaarschuwt maar liet me verleiden door de prijs.
Nu heb ik een nieuwe quad gekocht een MASAI. (moet hem nog krijgen) en die zijn naar het schijnt beter.
mijn chinese quad "merk" was: LIFAN.
grootste brol allertijden.
geld = weggegooit!
Ik reed ermee naar huis en de onderdelen vielen er van onder! LETTERLIJK!
Na enkele dagen begon deze lawaai te maken en wou niet meer starten.
Ja.. ze hebben me gewaarschuwt maar liet me verleiden door de prijs.
Nu heb ik een nieuwe quad gekocht een MASAI. (moet hem nog krijgen) en die zijn naar het schijnt beter.
mijn chinese quad "merk" was: LIFAN.
grootste brol allertijden.
geld = weggegooit!
hoi,
ik heb 3 maanden geleden een masai a300 gekocht en heb al 2500 km op de teller staan,ben er zeer tevreden over zowel het rijden in de bos als op de weg.
ik heb bewist gekozen voor masai a300 omdat ze nu in promotie zijn 3.399€ en 2 jaar garantie zowel op onderdelen als op werkuren--verhouding prijs kwaliteit dus goed naar mijn mening toe--
ik heb 3 maanden geleden een masai a300 gekocht en heb al 2500 km op de teller staan,ben er zeer tevreden over zowel het rijden in de bos als op de weg.
ik heb bewist gekozen voor masai a300 omdat ze nu in promotie zijn 3.399€ en 2 jaar garantie zowel op onderdelen als op werkuren--verhouding prijs kwaliteit dus goed naar mijn mening toe--