Verdorie toch ongevalletje gehad
Verdorie toch ongevalletje gehad
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 03:27, 1 keer totaal gewijzigd.
oei,
ik hoop dat het allemaal nog meevalt, in ieder geval sterkte en beterschap.
Greetz Iche
ik hoop dat het allemaal nog meevalt, in ieder geval sterkte en beterschap.
Greetz Iche
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ja charger das wel nie goe hé!
da heeft dus heel lang nodig om tegoei te genezen hé!
ik heb vorig jaar in november bijna het topje van mijn duim afgesneden en nu is het genezen maar da heeft toch tot januari geduurd eer alles terug tegoei werkte zenne!
veel sterkte!
en zet kevin maar aan het werk hij kan er aleen mar van bijleren!
da heeft dus heel lang nodig om tegoei te genezen hé!
ik heb vorig jaar in november bijna het topje van mijn duim afgesneden en nu is het genezen maar da heeft toch tot januari geduurd eer alles terug tegoei werkte zenne!
veel sterkte!
en zet kevin maar aan het werk hij kan er aleen mar van bijleren!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
laat dat maar goed genezen... anders kom je zo van die nare dingen tegen zoals dat je middenvinger stijf blijft staan achteraf... kan soms prettig zijn,maar soms ook niet heb zo een duim die ik maar half kan plooien, weggeschoven met cuttermes en ja hoor,voor het bloeden te stelpen snel wat papiertape overgeplakt en voortgedaan... het resultaat is er naar.
Aiaiai...klinkt enorm pijnlijk, maar voor zo'n stoere kerel als jij viel het wel mee zeker...
Zoals de rest zegt, laat het eerst maar voor 100% genezen, beter wat langer wachten met sleutelen, dan je hand voor altijd naar je grootje (zoals de Nederlanders volgens mij zeggen)
Je zal voorlopig moeten doen wat je aan de telefoon zei, je velgen met je rechterhand polieren om de tijd te verdrijven...En er zijn nog zoveel fijne dingen die je met één hand kan doen...
Hou je alsjeblieft bezig, anders word je nog gekker dan je al bent...vergeet niet dat ik nog bij jullie langs moet komen e
Succes
Zoals de rest zegt, laat het eerst maar voor 100% genezen, beter wat langer wachten met sleutelen, dan je hand voor altijd naar je grootje (zoals de Nederlanders volgens mij zeggen)
Je zal voorlopig moeten doen wat je aan de telefoon zei, je velgen met je rechterhand polieren om de tijd te verdrijven...En er zijn nog zoveel fijne dingen die je met één hand kan doen...
Hou je alsjeblieft bezig, anders word je nog gekker dan je al bent...vergeet niet dat ik nog bij jullie langs moet komen e
Succes
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --