Over de kop slaan? Over ze zijkand slaan?
moet je maar op msn zijn
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder
Hey dat klinkt mij ook bekend greppeltje gepakt toen me bijde nieren gekneusd eentje daarvan zat een schertje in (bloed plassen enz..) ribben gekneusd nek wervel gekneusd en een rugwervel Ow en sinds die ben ik wat gekkerFrenky schreef:1,5 jaar geleden in een greppel terechtgekomen vol in zn 4...eraf gelanceerd en 10 weken thuis geweest met een zwaar gekneusde nier...verders nooit niks eraan overgehouden als ik dr eens afduik (gelukkig)
Greets!
Chaufeur YPR 44 painfbat Havelte
On route to Afganistan...
On route to Afganistan...
Voorlopig één keertje bij het driften plotseling grip en op zomerzij de grond op.
Op een nogal ruwe veldbaan met scherpe stenen en door men kledij in men elleboog een gaatje goed voor 7 draadjes.
Gelukkig niks aan quad , ikzelf gewoon ongelukkig neergekomen
Ik denk dat iedereen die al eens iets probeert wel eens op zen bek gaat en zelfs meer.
Is volgens mij de enige manier om dingen zelf onder de knie te krijgen
Grts
Op een nogal ruwe veldbaan met scherpe stenen en door men kledij in men elleboog een gaatje goed voor 7 draadjes.
Gelukkig niks aan quad , ikzelf gewoon ongelukkig neergekomen
Ik denk dat iedereen die al eens iets probeert wel eens op zen bek gaat en zelfs meer.
Is volgens mij de enige manier om dingen zelf onder de knie te krijgen
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Toeschouwer
-
- Quadrunner
- Contacteer:
2 kapotte schouders, regelmatig gekneusde ribben en dito borstbeen...
ik ben al langs alle kanten van de quad gekatapulteerd en soortgelijk
vallen en opstaan he
ik ben al langs alle kanten van de quad gekatapulteerd en soortgelijk
vallen en opstaan he
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Toeschouwer
-
- Quadracer
met men KSF me willen draaien op een smal stuk gat uitlaten slaan en vergeten men gas op tijd te lossen en over de pikkeldraad het veld in een kleine meter lager niks voor alleen de quad een krab in het plastiek maar wel twee pikketten over getrokken en het moeikijkste was om zo snel mogelijk die quad een meter hoger op de baan te krijgen.
en nog maals met de KSF het gevoel gehad van om te slaan voet gezet maar was nog aan het rijden en met de voet onder het wiel gekomen gelukkig de eerste keer dat ik met crossboten reed en sinds dien rij ik altijd met crossboten hoe warm het ook mag zijn.
en nog maals met de KSF het gevoel gehad van om te slaan voet gezet maar was nog aan het rijden en met de voet onder het wiel gekomen gelukkig de eerste keer dat ik met crossboten reed en sinds dien rij ik altijd met crossboten hoe warm het ook mag zijn.
raptor 660 power
-
- Quadfanaat