Iemand verslagje MCLB proef Zwevezele

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Plaats reactie
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Iemand verslagje MCLB proef Zwevezele

Bericht door No Limit W-tec »

?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

Met Flymans aan de start is de eerste plaats al in de trainingen vastgelegd.jan starte op de 2de rij en na paar rondan hangde hij al eerste om met 30 seconden voorsprong te eindigen op swaenepoel die echt super reed!Cuyper als 3de en sunny van 2 naar 4 gezakt wss zwak moment gehad in de laatste ronden.ikzelf was 4de weg maar na 2 ronden fout gemaakt in de bocht over de kop en de linten vast in mijn voorwiel.allerlaatste terug proberen aan te vallen om zoveel mogelijk juniors nog voorbij te gaan en uiteindelijk als 5de toegekomen.Spijtig voorval op proef waarmee ik nu 9 punten achtersta op de leider,maar seizoen is nog lang... :spieren:
Bij beloften was kelly verbraeken 1ste voor auke en dutje dacht ik die op fatima haar 250 moest rijden omdat zijn blok volledig kapotgedraaid is in training heb ik me laten vertellen?

Om 12u is het onophoudelijk beginnen regenen waardoor ze uiteindelijk de proef hebben afgelast.parcours stond volledig onder water en ook op het rennerspark was het weer gezellig wachten op de tractor.je moet er wat voor over hebben als je wekelijks wil crossen 8)
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
decuyper

Bericht door decuyper »

Man man, kmag dan eens als eerste naar de baar gaan, kstart dan wel bijna als laatste zeker :muur: Lange inhaal race met dan terug (blijvende) problemen met de vering en het was helemaal om zeep (voorvering nu veeeeeeeeeel te zacht, sloeg meer toe dan wat anders :x )
Kheb me laten vertellen dat Sunny kopstart had vlaeyemans 2de gestart eb na een halve ronde 1ste maar toch niet alleen want Sunny naar het schijnt zeer sterk blijven rijden en zou een paar ronden in vlaeymans wiel gereden hebben. Dan teruggevallen naar 4de plaats.
Dutje geen ook chance, met kapote motor voor de start al. Kelly Verbreaken wel sterk gereden.

Tijdens de pauze dan beginnen gieten, en zo werd de 2de reeks geannuleerd. Thx to Auke :applaus:

Grtzz
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

@ Cuyper: Vanmoer, Kelly en Sunny hebben ook initiatief genomen om naar de bus te gaan, ik was niet alleen! Maar toch bedankt :wink:

Ik had een redelijk goede start, reed net achter kelly op een 4e plaats ongeveer, maar na enkele bochten kwam Vlaeymans me voorbij gevlogen en een ronde later Cuyper ook nog. Reed dan in een 5e stelling. Ik kwam dichter bij Kelly, maar maakte dan een foutje waardoor ik wat tijd verloor, maar geluk geen plaats. Ik eindigde als 5e en was er best tevreden mee.

Het was echt geen werk om de 2e reeks nog te starten, alles stond onder water, we gingen toch alleen maar kosten rijden, dan is er beslist geweest dat de 2e reeks werd afgelast voor quads en zijspannen!
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

ewel en ik was content dat ze nie doorging,
mijn quad is kapot gedraaid nog VOOR training, stond warm te draaien plots ene gekraakt en hup stil liggen want twas er mee gedaan! je hebt het koppelingshuis met kroonplaat en 5 veren in, dat stukje boven de veer is heeel dun nog bevestigd (moet je maar eens na kijken) zo'n stukje is los gebarsten en veer eruit.. hupla meer moet'k niet vertellen.
ik weet dat het eruitgebarsten is omdat de plaats ernaast net hetzelfde aan het gebeuren was de ene kant was al gebarsten andere kant niet.

ik raad alle mensen aan die YFZ 2006 hebben en competitie rijden dit eens na te kijken, want omdan je koppeling af te vijzen en de ravage te zien.. daar wordt je even niet goed van!

heb met veel geluk de quad van fatima mogen lenen (ex quad jacintha) is een 250. super quadje alleen stond stuur en nerfsbars niet goed voor mij door mijn grootte, quad power is dat heel wat anders dan een 450 maar je hebt gewoon veel meer voordeel in fysiek je wordt daar niet moe op.. op het einde van de koers reedt ik zomaar dichter naar Van moer die nog altijd last heeft van zijn pols

dusja hopelijk vindt ik oplossing tegen volgend proef
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Plaats reactie