Ik wil graag banden + velgen bij quadfun.be bestellen. maar ik vertrouw het niet helemaal.
Yamaha Set41 Redline Zwarte Velgen en Bandenset 4velgen +4banden. 10*8 + 10*5 is de maat van de velgen.Banden 225/40-10 en 165/70-10 Goldspeed banden model 9272 en 9273. Banden gemonteerd op de velgen.
dit zijn de maten en dit is een foto van de velg.
Afgeprijst van €1035 naar €525.
Nu kan ik ook helemaal nergens iets van algemene voorwaarden vinden en of ze wel naar NL verzenden.
Wie kan mij helpen.
shy fx schreef:Ik wil graag banden + velgen bij quadfun.be bestellen. maar ik vertrouw het niet helemaal.
Yamaha Set41 Redline Zwarte Velgen en Bandenset 4velgen +4banden. 10*8 + 10*5 is de maat van de velgen.Banden 225/40-10 en 165/70-10 Goldspeed banden model 9272 en 9273. Banden gemonteerd op de velgen.
dit zijn de maten en dit is een foto van de velg.
Afgeprijst van €1035 naar €525.
Nu kan ik ook helemaal nergens iets van algemene voorwaarden vinden en of ze wel naar NL verzenden.
Wie kan mij helpen.
sorry ik ben niet via de hooft link binnen gekomen bij die site en nu zie ik de voorwaarden enzo.
Dozo schreef:525 ex ?
wat kosten ze dan uiteindelijk als ik ze onder mijn quad zet?
WAT een prachtvelgen ...
die wil ik wel heel graag hebben...
Normaal in belgie 21 procent BTW
en daar zullen de verzendkosten nog bijkomen zeker.
Dus 525+ 110,25= 635.25€+verzendkosten
Da zal er niet ver afzitten denk ik
Mijn ervaring met Quadfun is dat het super geweldige mensen zijn die op een eerlijke en zeer correcte manier handelen. Je besteld een produkt en in no time is het bij je thuis.
Naar mijn mening 1 van de betere shops van België zelfs in de service na verkoop. Als er iets verkeerd is doen ze hun uiterste best om alles in No Time terug recht te zette.
Charger69 schreef:Mijn ervaring met Quadfun is dat het super geweldige mensen zijn die op een eerlijke en zeer correcte manier handelen. Je besteld een produkt en in no time is het bij je thuis.
Naar mijn mening 1 van de betere shops van België zelfs in de service na verkoop. Als er iets verkeerd is doen ze hun uiterste best om alles in No Time terug recht te zette.
Dus QUADFUN
ik wacht al 2 weken op banden
zijn kenda klaw 18x10,5x8 naar mijn mening geen abnormale band die makkelijk te krijgen is