er zijn hier zeker een hoop mensen die echt VEEL verstand hebben van quads en ook bereid zijn om je te helpen, ze hebben mij ook al regelmatig gehlopen
Volgens mij ga je in dat stukje geen nieuwe draad in getapt krijgen.. Daar zal vroeger wel eerst draad in getapt zijn en dan gehard dus zal dat nu wel te hard zijn om in te tappen.
Die persoon heeft een serieuze hangar met aardig wat materiaal. Hij heeft misschien al 30 jaar aan blokken gewerkt. Ik ben er zeker van dat hij deze dingen eerst gaat proberen alvorens te boren/lassen. Let's wait and see!
Bon, net dus een telefoontje gehad. De tuimelaar is er al uit, dat is toch al goed nieuws. Het minder goede nieuws is de rest van de stukken . Op één of andere manier is er in het blok een klein stukje ijzer van de schakelpook afgebroken. Deze is om een echt onverklaarbare manier in de oliepomp gekomen. Deze is stuk gelopen -> geen olie meer naar boven -> tandwiel loopt door, as blijft staan -> nokkenas naar de kloten evenals de tuimelaars. Serieuze stukken dus. Ze worden echter morgen al besteld en eind volgende week ist normaal weer broembroem . Let's hope and see...
Kijk eens aan se .
Het zijn de onderdelen die het hem weer duur maken eh. Was bij jou misschien ook het geval? Prijs schommelt tussen de 650 en 700 euro. Maar dan is ie wel weer tiptop in orde en ben ik er ook zeker van dat een eventuele koper ook waar gaat krijgen voor zijn geld!
yep bij mij waren het ook de onderdelen die het maakte was toen 1000€ maar hij rijdt nog altijd rond en eigenaar is er zeer kontent van hij rijd er elke dag mee naar het werk in weer en wind nog altijd niks voorgehad.