Artikel uit "Het Laatste Nieuws"
Artikel uit "Het Laatste Nieuws"
Haha moest weer hard lachen begin deze week. Er stond een artikel in "Het Laatste Nieuws".
Met de quad in de stad was de titel geloof ik. Met een Raptor 700 SE als afbeelding.
Het grappige was dat er bij stond, dat het veel veiliger is dan een moto en dat je er minder rap mee klinkt dan met een moto
De kers op de taart was het volgende: met de quad heb je ook veel minder snel overtredingen, want een quad rijdt maximum 80 à 90 km/u, en dan zetten ze een Rappi 700 op de achtergrond
Ni normaal toch, research noemen ze da dan
Met de quad in de stad was de titel geloof ik. Met een Raptor 700 SE als afbeelding.
Het grappige was dat er bij stond, dat het veel veiliger is dan een moto en dat je er minder rap mee klinkt dan met een moto
De kers op de taart was het volgende: met de quad heb je ook veel minder snel overtredingen, want een quad rijdt maximum 80 à 90 km/u, en dan zetten ze een Rappi 700 op de achtergrond
Ni normaal toch, research noemen ze da dan
Ja, wat heb je er nu aan om harder dan 80 a 90 te rijden in't stad? al staat er een raptor op de achtergrond?
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quadrunner
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Madamke dat artikel heeft geschreven heeft oa mij opgebeld. Wist er idd bitter weinig over, artikel schrijven in één dag van iets waar je niets van weet, niet simpel...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
laat ze maar eens positief schrijven met of zonder verstand van zaken.
Straks mogen we alleen nog in onze eigen tuin rijden en da word ook saai na een tijdje .
Grts
Straks mogen we alleen nog in onze eigen tuin rijden en da word ook saai na een tijdje .
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net