Foto's Show Quad's

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
raptorke660
Quadrider
Quadrider

Bericht door raptorke660 »

Zeg mannekes ik kom hier juist van het raptorforum en heb der enkele foto's afgeplukt
van iemand die dezelfde smaak heeft als ik en nog anderen hier op het forum, heeft ook zijn foto's gepost daar
en die amerikanen en engelsen spreken niks anders dan lof der over juist dat em achter wat moet zakken, als je dan leest hoe sommigen hier liggen te k... over da verlaagd en die scooterbanden is het precies of je gund ons onze smaak niet ik zeg toch ook niet dat jullie cross machien op niks trekt, der zijn hier veel mooie cross quad's maar is niet mijn smaak mijn smaak is low-rider style AMEN

Afbeelding

Afbeelding
DBM performance
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

:knikblij: :knikduim: :knikblij: dat is het :wink: :buig:
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

raptorke660 schreef:Zeg mannekes ik kom hier juist van het raptorforum en heb der enkele foto's afgeplukt
van iemand die dezelfde smaak heeft als ik en nog anderen hier op het forum, heeft ook zijn foto's gepost daar
en die amerikanen en engelsen spreken niks anders dan lof der over juist dat em achter wat moet zakken, als je dan leest hoe sommigen hier liggen te k... over da verlaagd en die scooterbanden is het precies of je gund ons onze smaak niet ik zeg toch ook niet dat jullie cross machien op niks trekt, der zijn hier veel mooie cross quad's maar is niet mijn smaak mijn smaak is low-rider style AMEN

Afbeelding

Afbeelding
Vind dit ook een machtig machien maar voor mij enkele centimeters te laag. Is mooi om naar te kijken maar moet toch nog een beetje praktisch blijven, als je goed kijkt is er echt ni veel meer over tussen bumper en asfalt, zou toch een 3 à 4 centimeter hoger mogen naar MIJN mening e, begrijp me ni verkeerd.
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

zalig beestje! :knikduim: :knikduim:
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

Ik denk ook dat deze zo hard en stug zijn afgeveerd dat ge niet veel meer doorzakt, dan is dat zo laag liggen ook geen probleem( is ook nog iets wat ik aan de mijne moet veranderen in de winter :wink: ).
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Delriva »

raptorke660 schreef: Afbeelding

Afbeelding
Aha, gij zijt dat wat ook op raptorforum zit. 8)
Mooi machien! maar voor mij mocht hem vooraan net enkele cm's hoger liggen, maar
dat is natuurlijk weer persoonlijke smaak hé.

Greetz,
D.
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

ik zit ook op dat raptor forum :wink:
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:ik zit ook op dat raptor forum :wink:
Wie niet eigenlijk :p :rock:
Toch zeker diegenen die met een raptor rijden
raptorke660
Quadrider
Quadrider

als jullie goed zien staat die vanachter nog met zijn kont omhoog als deze ook nog zakt staat hij gewoon perfect voor mij en wat die hardheid dan betreft ik ben gewoon van met harde dingen te rijden :) :) :lol: :lol:
DBM performance
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Vind het zeer mooi allemaal dat Supermotard gebeuren, en dat komt uit de mond van iemand die alleen maar cross rijdt :duimhoog: Als ik met me Yfz de weg op mag koop ik direct een setje supermotard veren en straatvelgen zodat ik in een uurtje of 2 direct om kan schakelen op cross.

Maar leg et aan mij of bestaan er alleen supermotard Raptors, kom op ik wil ook Yfz's, Blasters en TRX'en zien :p
raptorke660
Quadrider
Quadrider

bestaat ook in andere merken maar nu hoor ik hier wel een andere kan van Blasty :duimhoog: ik ging ook eens graag crossen maar het ligt mij gewoon niet om nog maar te zwijgen van het kuisen
DBM performance
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

raptorke660 schreef:bestaat ook in andere merken maar nu hoor ik hier wel een andere kan van Blasty :duimhoog: ik ging ook eens graag crossen maar het ligt mij gewoon niet om nog maar te zwijgen van het kuisen
crossen is fijn heb ik een tijdje gedaan met de blaster maar idd veel poetswerk , ik deel dezelfde mening met u . :wink:
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

als er hier ooit nen 2den op den hof komt waar crimineel aan gevezen gaat worden zal het nen banshee zijn

zien ik nog liever als men 660

Afbeelding
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

206dbdragger schreef:als er hier ooit nen 2den op den hof komt waar crimineel aan gevezen gaat worden zal het nen banshee zijn

zien ik nog liever als men 660

Afbeelding
Ben van hetzelfde gedacht, enkel de centen ontbreken. Dat 2-takt geluid geeft je toch steeds weer kippevel. :yummie:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Ja zo een Banshee is en blijft een superquad :yummie: echt prachtige machines :buig:
Plaats reactie