Vraagje bij aankoop quad
Vraagje bij aankoop quad
Ik ben van plan om een yamaha blaster te kopen. Heb er 1 gevonden van 1993 met papieren bij voor op de openbare weg te rijden. De motor is verleden maand volledig gereviseerd geweest (factuur van revisie erbij +/- 500€)
De vraagprijs van deze quad is 1300€. Is dit een goede prijs of teveel?
Waar moet ik op letten bij de aankoop van deze quad.
Alvast bedankt!
De vraagprijs van deze quad is 1300€. Is dit een goede prijs of teveel?
Waar moet ik op letten bij de aankoop van deze quad.
Alvast bedankt!
quad
Vond de prijs naar mijn mening ook normaal aangezien de revisie een 550€ gekost heeft en de revisiekosten staan ook op factuur. Ga normaal zondag kijken dus we zien wel of hij in orde is od niet.
Dit zijn de gegevens die bij de vacature staan:
Ik heb hier een yamaha blaster 200 cc staan. Ik heb hem net terug van vorige week, de motor is volledig geriviseerd. (550 euro) Nieuwe lagers aan de krukas, nieuwe piston en sigmenten, de cilinder is uitgeboord, niewe bourage enz, Ik heb dit alles op factuur staan.
Verder zitten er nieuwe polisport handkappen op en nerfbars. (niet op de foto's te zien)
Dit zijn de gegevens die bij de vacature staan:
Ik heb hier een yamaha blaster 200 cc staan. Ik heb hem net terug van vorige week, de motor is volledig geriviseerd. (550 euro) Nieuwe lagers aan de krukas, nieuwe piston en sigmenten, de cilinder is uitgeboord, niewe bourage enz, Ik heb dit alles op factuur staan.
Verder zitten er nieuwe polisport handkappen op en nerfbars. (niet op de foto's te zien)
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer: