Aftrekken Belastingen
Aftrekken Belastingen
Hoi,
ik ben van plan in de nabije toekomst om een quad te kopen voor naar het werk te rijden (raptor 700)...
Maar ik vroeg me af hoe da nu eigenlijk zit met de belastingen, kan iemand me dit uitleggen?
Kan ik dus alles aftrekken van de belastingen, ook helm, handschoenen of zijn dit fabeltjes?
btw, dat is toch een rijbewijs b, maar met motornummerplaat niet?
alvast bedankt
grtz
ik ben van plan in de nabije toekomst om een quad te kopen voor naar het werk te rijden (raptor 700)...
Maar ik vroeg me af hoe da nu eigenlijk zit met de belastingen, kan iemand me dit uitleggen?
Kan ik dus alles aftrekken van de belastingen, ook helm, handschoenen of zijn dit fabeltjes?
btw, dat is toch een rijbewijs b, maar met motornummerplaat niet?
alvast bedankt
grtz
-
Moorverken
- Quadrider

- Contacteer:
-
albrecht
- Quadrider

dat is al 20 jaar zoTommy22 schreef:Het is nu nieuw dat wanneer je een motor koopt ja alle kosten volledig mag aftrekken van je belastingen. Dit is gedaan om het aantal autos op de baan te verminderen. maar of dit nu zo is met een quad, ,dat betwijfel ik.
Toegevoegd na 1 minuten:
Als je buiten de quad nog een voertuig hebt ga dan voor de 100%Moorverken schreef:Als je een quad inschrijft als motorvoertuig mag je deze inbrengen in uw belastingen. Je moet wel bepalen voor hoeveel percent je hem gebruikt voor het werk en hoeveel voor privégebruik. Uw kledij, onderhoud, benzine,... kan je dan ook ingeven.
Anders is 60 % op ALLES aanvaardbaar
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
Moorverken
- Quadrider

- Contacteer:
albrecht schreef:dat is al 20 jaar zoTommy22 schreef:Het is nu nieuw dat wanneer je een motor koopt ja alle kosten volledig mag aftrekken van je belastingen. Dit is gedaan om het aantal autos op de baan te verminderen. maar of dit nu zo is met een quad, ,dat betwijfel ik.![]()
Toegevoegd na 1 minuten:
Als je buiten de quad nog een voertuig hebt ga dan voor de 100%Moorverken schreef:Als je een quad inschrijft als motorvoertuig mag je deze inbrengen in uw belastingen. Je moet wel bepalen voor hoeveel percent je hem gebruikt voor het werk en hoeveel voor privégebruik. Uw kledij, onderhoud, benzine,... kan je dan ook ingeven.
Anders is 60 % op ALLES aanvaardbaar
Dat is inderdaad al lang zo.
100%? Dan moet je ze wel kunnen wijsmaken dat je nooit een toertje doet in het weekend.
10% privé - 90% werk lijkt mij meer aanvaarbaar.
Dat aftrekken van de belastingen kan natuurlijk allemaal, had ik me ook op bevraagt.
Maar dan moest ik echt van alles een factuur vragen en bewijzen dat ik op onderhoud ging enz, dus niks zelf er aan doen... Kledij kan ook, zelfs uw gewone kleren en schoenen kan je aftrekken als je een winkel vind die je een factuur wil maken van motorkledij
Maar dan moest ik echt van alles een factuur vragen en bewijzen dat ik op onderhoud ging enz, dus niks zelf er aan doen... Kledij kan ook, zelfs uw gewone kleren en schoenen kan je aftrekken als je een winkel vind die je een factuur wil maken van motorkledij
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Tommy22 schreef:Het is nu nieuw dat wanneer je een motor koopt ja alle kosten volledig mag aftrekken van je belastingen. Dit is gedaan om het aantal autos op de baan te verminderen. maar of dit nu zo is met een quad, ,dat betwijfel ik.
Is dit in Nederland of in België? Want die kledij is errug duur..
aha!chupkes schreef:Tommy22 schreef:Het is nu nieuw dat wanneer je een motor koopt ja alle kosten volledig mag aftrekken van je belastingen. Dit is gedaan om het aantal autos op de baan te verminderen. maar of dit nu zo is met een quad, ,dat betwijfel ik.
Is dit in Nederland of in België? Want die kledij is errug duur..
Belgie het bellastingsparradijs
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net