-eigen opmaat gemaakte uitlaten ?
-andere cilinder kits montere/cilinders opboren.
-tune werk van cilinders.
speciale dingen dus, een enkele cilinder van een banshee op een blaster blok bv
en zijn er ook draggers hier ? of enkel crossers en posers
FLIPmode schreef:Tip: lees het juiste topic door dan weet ge of hier posers rondhangen, en voor te draggen moogt ge eens langskomen


No offence taken, maar in mijn niet zo jeugdig woordenboek staat een andere uitleg voor poser(nl. stoefer).IzzY schreef:FLIPmode schreef:Tip: lees het juiste topic door dan weet ge of hier posers rondhangen, en voor te draggen moogt ge eens langskomen
ik kon geen topics vinde waar ik echt tune werk zag.
en je weet best dat ik met poser gewoon rijders die hun quad enkel aangepast hebbe voor weg gebruik.
no offence verder.
drag jij dan ofzo ? niet dat ik dat doe ofzo, maar vind het wel interessant om te zien.
vooral de aanpassingen en waarom dit gedaan word.

dat is wel een leuke uitspraak, want als je echt sirieus doet. dan stel je niet af op gevoel.Robby schreef:goede carburator en goede afstelling dat is het begin van alles en dat is wat velen niet op gevoel kunnen.
greetz
Testbank is ook geen circuit he, beschouw dat maar als hintIzzY schreef:eh, jullie begrijpen me verkeerd.
ik kom zelf uit de 2takt wereld. heb er wel ene beetje verstand van. ben zelf al 2 jaar bezig.
in het bezit van een 70cc brommer met 20 pk. dat is vrij netjes.
mijn vraag was alleen of er mense op die forum zich bezig houde met het echte opvoeren,.
en niet de tunings projecten van alleen andere armen, alu velgjes en klaar.
in de quad scene kom ik net kijken, dus ik wil niet betweterig overkomen.
maar mijn belangstelling gaat hier gewoon naar uit.
en de meeste tuners die ik ken, delen hun kennis toch wel. om gewoon elkaar verder te helpen, want je leert enorm veel van elkaar. tuurlijk houd je sommige dinge wel geheim. maar je geeft toch altijd wel een hint.
dat is wel een leuke uitspraak, want als je echt sirieus doet. dan stel je niet af op gevoel.Robby schreef:goede carburator en goede afstelling dat is het begin van alles en dat is wat velen niet op gevoel kunnen.
greetz
dan doe je dit op een testbank. want al is je gevoel nog zo goed. 3 sproeier maatjes groter of kleiner merk jij niet. maar ken echt grote gevolgen hebben.
daar heb je wel gelijk in.Frank MB schreef:Testbank is ook geen circuit he, beschouw dat maar als hintIzzY schreef:eh, jullie begrijpen me verkeerd.
ik kom zelf uit de 2takt wereld. heb er wel ene beetje verstand van. ben zelf al 2 jaar bezig.
in het bezit van een 70cc brommer met 20 pk. dat is vrij netjes.
mijn vraag was alleen of er mense op die forum zich bezig houde met het echte opvoeren,.
en niet de tunings projecten van alleen andere armen, alu velgjes en klaar.
in de quad scene kom ik net kijken, dus ik wil niet betweterig overkomen.
maar mijn belangstelling gaat hier gewoon naar uit.
en de meeste tuners die ik ken, delen hun kennis toch wel. om gewoon elkaar verder te helpen, want je leert enorm veel van elkaar. tuurlijk houd je sommige dinge wel geheim. maar je geeft toch altijd wel een hint.
dat is wel een leuke uitspraak, want als je echt sirieus doet. dan stel je niet af op gevoel.Robby schreef:goede carburator en goede afstelling dat is het begin van alles en dat is wat velen niet op gevoel kunnen.
greetz
dan doe je dit op een testbank. want al is je gevoel nog zo goed. 3 sproeier maatjes groter of kleiner merk jij niet. maar ken echt grote gevolgen hebben.