Wat is mijn Blaster nog waard?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Mr Didus
Toeschouwer
Toeschouwer

Wat is mijn Blaster nog waard?

Bericht door Mr Didus »

Hey, Heb een yamaha blaster, maar ben aant twijfelen om een YFZ450 te kope, maar nu zou ik willen weten wat mijn blaster nog waard is.
Hij is van 98, nieuwe look, motor vorig jaar gereviseerd en ingeschreven voor op de weg.

ziet er zeker nie zo oud uit als hij is, staat nieuwe achteras op van paar jaar geleden, renthal stuur, fmf uitlaat, nurfbars, dikkere banden en gaat nog goed :crossercool:
Wil hem mss particulier verkope, of overlaten aan de winkel, wat zou het beste zijn?
Hier zijn enkele foto's :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik dacht rond de 2000€, is dit redelijk? of ken k er niks van :? :p
Yamaha Blaster 200!...
::::JoReN::::
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ::::JoReN:::: »

2000€ lijkt mij absoluut een zeer mooie prijs!
Suzuki LT-R 450 2006
IzzY
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door IzzY »

als je je volgende quad bij een dealer wilt kopen, zou ik hem gaan inruilen, ik denk dat je dan wel meer ervoor krijgt.

als je particulier gaat verkopen zou ik met 2500 beginnen, je kan altijd nog zakken met je prijs.
WHITE Z400
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door WHITE Z400 »

je gaat juist meer bij particulier krijgen. Dealer moet er nadien ook nog iets op kunnen verdienen hé. Maar zou altijd toch eens langsgaan bij dealer. Als je eengoed voorstel krijgt dan zou ik zeker niet twijfelen.
White SUZUKI Z400 2006
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

bij particulier krijg je er heel waarschijnlijk wel meer voor, maaar als je hem inruilt voor wat je zegt bijvoorbeeld een yfz krijg je waarschijnlijk ook wel een interessante prijs. Je zou bijvoorbeeld eerst ff kunnen bellen en vragen wat een nieuwe yfz bij die dealer koopt en dan een week later daar heen gaan en vragen wat ze voor je quad willen bijgeven, dan weet je ook wat ze voor je quad over hebben. Als het interressant is gewoon inruilen heb je waarschijnlijk ook nog garantie e.d. :wink:
Plaats reactie