Quadverhuur

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Quadverhuur

Bericht door Turboy6 »

Mijn nonkel zou mijn kleine neef eens met de quad willen laten rijden maar wij vinden niks waar we dat zouden kunnen doen. Hij is 13 jaar en heeft niks van ervaring maar loopt er al een paar jaar zot van omdat hij de mijne altijd ziet.
Mijn nonkel wil hem dan ook eens een ritje cadeau doen. Weten jullie nergens een plaats in België waar je op gesloten parcour ne jonge gast van 13 jaar zijn zin kan laten doen?
Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

hey
ik zou gewoon je eigen raptor uitlenen ik reed met mijn 13e ook al op mijn raptor :tongduim: (ben nu 14)
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

www.funonwheels.be

Die stonden vorig jaar ook op de Erasmus quadcross
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Als je nog nooit met geen quad gereden hebt buiten ne fiets en ge kruipt dan op ne Raptor 700 denk dat je dan om problemen vraagt. Zou hem eerst met een automaat willen leren rijden dat hij eerst het gevoel krijgt.

Aangezien hij 13jaar is denk ik niet dat funonwheels mij zal kunnen helpen want dat is meer voor volgritten en zo. Eigenlijk zouden we hem op een gesloten terrein wat willen laten oefenen om de handeling te krijgen van het quadrijden.
DBM PERFORMANCE
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

normaal kan dat ieder jaar bij ons op onze jaarlijkse cross
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

peet #77 schreef:normaal kan dat ieder jaar bij ons op onze jaarlijkse cross
Heb er ook zitten aan denken. Hoop dat hij zolang kan wachten maar denk het wel. Zal mij daar ook enen moeten huren denk ik om eens mee te doen want met de mijne wordt er in geen veld meer in gereden zulle :lol: :lol: :lol:

Anders rij ik met den uwe wel ne keer een toerken e pol :mrgreen:
DBM PERFORMANCE
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Turboy6 schreef:Als je nog nooit met geen quad gereden hebt buiten ne fiets en ge kruipt dan op ne Raptor 700 denk dat je dan om problemen vraagt. Zou hem eerst met een automaat willen leren rijden dat hij eerst het gevoel krijgt.

Aangezien hij 13jaar is denk ik niet dat funonwheels mij zal kunnen helpen want dat is meer voor volgritten en zo. Eigenlijk zouden we hem op een gesloten terrein wat willen laten oefenen om de handeling te krijgen van het quadrijden.
Heb er 3 weken geleden nog een quad gehuurd voor op een verjaardag voor een baaske van 8jaar

Gewoon betalen + waarborg, en je neemt die quad mee.
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Sharky #3 schreef:
Turboy6 schreef:Als je nog nooit met geen quad gereden hebt buiten ne fiets en ge kruipt dan op ne Raptor 700 denk dat je dan om problemen vraagt. Zou hem eerst met een automaat willen leren rijden dat hij eerst het gevoel krijgt.

Heb er 3 weken geleden nog een quad gehuurd voor op een verjaardag voor een baaske van 8jaar

Gewoon betalen + waarborg, en je neemt die quad mee.
En hoe zit dat dan in elkaar, je hebt tijd van dan tot dan, betaald daar een bepaald bedrag voor en de kous is af?
DBM PERFORMANCE
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Turboy6 schreef: En hoe zit dat dan in elkaar, je hebt tijd van dan tot dan, betaald daar een bepaald bedrag voor en de kous is af?
Klopt, gewoon bepalen hoe lang je hem meeneemt, bepaald bedrag daarvoor betalen, en de kous is af :p
Quadzillaboy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Quadzillaboy »

Ik weet nu niet van waar je bent maar je kan ook gaan rijden in Molenheide in Helchteren.
Vanaf 12 jaar zijn het de nieuwe 90cc van suzuki. Je kan er alle weekends rijden, woensdag namiddag en alle schoolvakanties.
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

zal het zo aan mijn nonkel zeggen. Helchteren is wat ver voor ons, mijn nonkel woont de kanten van Geraardsbergen. Denk wel dat hij op de Erasmuscross zal aanwezig zijn
DBM PERFORMANCE
Plaats reactie