Quadverhuur
Quadverhuur
Mijn nonkel zou mijn kleine neef eens met de quad willen laten rijden maar wij vinden niks waar we dat zouden kunnen doen. Hij is 13 jaar en heeft niks van ervaring maar loopt er al een paar jaar zot van omdat hij de mijne altijd ziet.
Mijn nonkel wil hem dan ook eens een ritje cadeau doen. Weten jullie nergens een plaats in België waar je op gesloten parcour ne jonge gast van 13 jaar zijn zin kan laten doen?
Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
Mijn nonkel wil hem dan ook eens een ritje cadeau doen. Weten jullie nergens een plaats in België waar je op gesloten parcour ne jonge gast van 13 jaar zijn zin kan laten doen?
Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer:
Als je nog nooit met geen quad gereden hebt buiten ne fiets en ge kruipt dan op ne Raptor 700 denk dat je dan om problemen vraagt. Zou hem eerst met een automaat willen leren rijden dat hij eerst het gevoel krijgt.
Aangezien hij 13jaar is denk ik niet dat funonwheels mij zal kunnen helpen want dat is meer voor volgritten en zo. Eigenlijk zouden we hem op een gesloten terrein wat willen laten oefenen om de handeling te krijgen van het quadrijden.
Aangezien hij 13jaar is denk ik niet dat funonwheels mij zal kunnen helpen want dat is meer voor volgritten en zo. Eigenlijk zouden we hem op een gesloten terrein wat willen laten oefenen om de handeling te krijgen van het quadrijden.
DBM PERFORMANCE
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
normaal kan dat ieder jaar bij ons op onze jaarlijkse cross
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Heb er ook zitten aan denken. Hoop dat hij zolang kan wachten maar denk het wel. Zal mij daar ook enen moeten huren denk ik om eens mee te doen want met de mijne wordt er in geen veld meer in gereden zullepeet #77 schreef:normaal kan dat ieder jaar bij ons op onze jaarlijkse cross
Anders rij ik met den uwe wel ne keer een toerken e pol
DBM PERFORMANCE
-
Sharky #3
- Quad Master

Heb er 3 weken geleden nog een quad gehuurd voor op een verjaardag voor een baaske van 8jaarTurboy6 schreef:Als je nog nooit met geen quad gereden hebt buiten ne fiets en ge kruipt dan op ne Raptor 700 denk dat je dan om problemen vraagt. Zou hem eerst met een automaat willen leren rijden dat hij eerst het gevoel krijgt.
Gewoon betalen + waarborg, en je neemt die quad mee.
En hoe zit dat dan in elkaar, je hebt tijd van dan tot dan, betaald daar een bepaald bedrag voor en de kous is af?Sharky #3 schreef:Heb er 3 weken geleden nog een quad gehuurd voor op een verjaardag voor een baaske van 8jaarTurboy6 schreef:Als je nog nooit met geen quad gereden hebt buiten ne fiets en ge kruipt dan op ne Raptor 700 denk dat je dan om problemen vraagt. Zou hem eerst met een automaat willen leren rijden dat hij eerst het gevoel krijgt.
Gewoon betalen + waarborg, en je neemt die quad mee.
DBM PERFORMANCE
-
Quadzillaboy
- Quadrunner