Als je een banshee koopt moet je wel een 2 takt freak zijn dan is het helemaal fantasties vooral het geluid en de power
rijd zelf nu al 9 maanden op een raptor 700 is een beest van een quad maar wil je tunen moet je al gauw heel wat meer moeite doen .
Heb vandaag een banshee besteld en de 700 ingerolen maar puur omdat het een 2 takt is het moet je liggen.
Qua model is de 700 mooier maar de banshee kan je veel meer mee uithalen het is een latige keuze ga er ff uitgebrijd mee rijden en beslis dan succes
yfz raptor of banshee
Een banshee wordt beter wakker dan een 700 met uitlaat vriendelijke vriendjimmy-raptor schreef:ja en dan leg je onder de 700 een andere uitlaat enzo en dan is hetBlasty schreef:Een banshee is sneller dan een Raptor hoor. Met uitlaten in ieder geval he. Oke top weet ik niet maar met optrekken opzeker.
Uitlaat + afstellen Raptor scheelt 10pk.Blasty schreef:Een banshee wordt beter wakker dan een 700 met uitlaat vriendelijke vriendjimmy-raptor schreef:ja en dan leg je onder de 700 een andere uitlaat enzo en dan is hetBlasty schreef:Een banshee is sneller dan een Raptor hoor. Met uitlaten in ieder geval he. Oke top weet ik niet maar met optrekken opzeker.Een banshee met een goede set uitlaten en die goed afgesteld is, is met maar weinig quads met enkel een uitlaatje bij te houden. Als iemand goed op een Banshee kan rijden en in zijn toerengebied weet te blijven is het een zeer snelle quad.
Dus ik denk dat ze allebei lekker wakker worden, en de buren ook
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Nou oke ik zeg ook zeker niet dat een Raptor voor ouwe mannen is he
Maar uit ervaring weet ik dat een Banshee die goed afgesteld is in combinatie met een goede bestuurder die de Banshee berijdt zoals het hoort, dat dit een hele goede combinatie is.
Als ik over een paar jaar een Banshee met kenteken tegen kom dan staat hij binnen twee seconden hier voor de deur
Als ik over een paar jaar een Banshee met kenteken tegen kom dan staat hij binnen twee seconden hier voor de deur