Yamaha kondigt nieuwe modellen aan op 12 juni om 18u onze tijd
-
- Quad Master
-
- Quad GOD
- Contacteer:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Denk dat yamaha de goedkope merken wil aanvallen.No Limit YFZ schreef:http://www.atvriders.com/atvmodels/yama ... 50atv.html
‰ Quadracing Team
Logisch he dat alles Raptor wordt, als iets werkt verander je toch niet. Raptor is gewoon een begrip op zich. Alle auto's van nu lijken per merk toch ook allemaal op elkaar.
Maar wat een achterlijke kleuren zeg, die Raptor 700 valt wel mee maar de rest
En ook helemaal niks nieuws aan de Yfz, het minste wat ze hadden kunnen doen is hem even breed maken als de Ltr, daar hoef je geen ingenieur voor te zijn.
Maar wat een achterlijke kleuren zeg, die Raptor 700 valt wel mee maar de rest
En ook helemaal niks nieuws aan de Yfz, het minste wat ze hadden kunnen doen is hem even breed maken als de Ltr, daar hoef je geen ingenieur voor te zijn.
Vind het wel maar flauwtjes van yamaha ... de enige nieuwe quad die er is, is de yfz250.
Vraag me af of yamaha voor 2008 de grizzly heeft "verbeterd". Er zijn nl. heel wat problemen met slechte reverse schakelaars, slecht en stroef schakelen en ook problemen met het stationair draaien heb ik vernomen hier en daar .
Ik denk dat yamaha momenteel nog bezig is met het updaten van hun site want de nieuwe 2008 side by sides zijn er nog niet dus die nieuwe rhino komt er mss toch aan .
Vraag me af of yamaha voor 2008 de grizzly heeft "verbeterd". Er zijn nl. heel wat problemen met slechte reverse schakelaars, slecht en stroef schakelen en ook problemen met het stationair draaien heb ik vernomen hier en daar .
Ik denk dat yamaha momenteel nog bezig is met het updaten van hun site want de nieuwe 2008 side by sides zijn er nog niet dus die nieuwe rhino komt er mss toch aan .
ik vind die raptor 250 niet mis eigenlijk, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die rijd tov de raptor 350, want die 250 ziet er wel wat lichter uit op het eerste zicht.
Persoonlijk vind ik ook wel dat ze hem beter een andere naam gegeven hadden als raptor, net zoals de 350, die hadden ze beter warrior blijven noemen vind ik, maar ja, als het kind maar een naam heft.
Bij honda noemen ze ook TRX en bij Suzuki LT, dus ja...
Persoonlijk vind ik ook wel dat ze hem beter een andere naam gegeven hadden als raptor, net zoals de 350, die hadden ze beter warrior blijven noemen vind ik, maar ja, als het kind maar een naam heft.
Bij honda noemen ze ook TRX en bij Suzuki LT, dus ja...
-
- Quadverslaafde
iedereen zegt toch altijd al Raptor, ik snap de discussie niet,
ik vind het een mooie quad die 250.
ik vind het een mooie quad die 250.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Master
Die problemen met stroef schakelen is enkel in het beginnen, dat moeten even in werkenBrechty schreef:Vind het wel maar flauwtjes van yamaha ... de enige nieuwe quad die er is, is de yfz250.
stationair draaien is geen probleem, hij wil wel een keer stilvallen als je soms met het gas pompt achter elkaar op langzame snelheid
en de rhino ga helaas maar niet van uit dat die nog komt
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen