Op de MTBers moeten we al niet rekenen...

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

De ergernis aan wielrenners is bij iedereen zie ik :mrgreen:
taz22
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door taz22 »

miss een idee om dit toptic op hun forum te zette?
opzoek naar mooie brommerquad
TOMOS TO KOOP
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

Ralph schreef:De ergernis aan wielrenners is bij iedereen zie ik :mrgreen:
ze hebben ons al zoveel geflikt paar voorbeelden:
elke dinsdagavond is hier bij ons in de buurt wedstrijd van hun alles word afgezet dan kan niemand meer in of uit.
hebben wij hier een doodzieke hond en die moet met spoed naar de dierenarts en ze laten je er niet door, ik vind dit niet kunnen, maar ze halen de hekken niet weg nou dan rijd je gewoon door die hekken en dan hebben ze nog de arrogantie om een enorme trap tegen je auto te geven :kniktriest:
of rijd je daar netjes langs de kant met je net gerestaureerde mini cooper hebben ze geen last van je spugen ze met zijn allen op die auto en steken ze hun middelvinger op tegen mijn moeder die al helemaal in diep bedroefd was dat ze gewoon op die auto spugen, ga je daar later heen (ikke dan) en krijg je te horen van als je daar nog 1 keer rijd dan sla ik je op je bek nou dan ben je bij mij op het verkeerde adres :engel:
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

Ralph schreef:De ergernis aan wielrenners is bij iedereen zie ik :mrgreen:
Ik mag die gasten ook niet. Ze lappen alle regels aan hun laars en houden met niemand rekening.

Fietsen gewoon lekker met ze alle naast elkaar op het fietspad en ook gewoon aan de VERKEERDE kant van het fietspad. :verymad:
Als je ze dan voorbij wilt (met de brommer) dan kijken ze een keer achterom en doen net alsof ze niks doorhebben :x

Die gasten mogen ze allemaal ophangen van mij :buig:
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

Eerlijk , met mountenbike heb ik geen problemen.
Die jongens rijden ook overal maar heb er nog nooit vodden mee gehad.
Met wielerterroristen heb ik al meer dan 1 aanvaring gehad die moeten eens leren dat er nog andere weggebruikers zijn.
En die kan je op een paar uitzonderingen na spijtig genoeg wel over dezelfde kam scheren :x
En moest ik een beetje kleiner van gestalte zijn had ik mischien al op men bek gehad van een paar wielertoeristen.
En zelf ben ik een heel rustig persoon om misverstanden te vermijden.

Met vriendelijke groeten,
Hans

p.s= Naam en adres bekend op de redactie :)
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
RoBiN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door RoBiN »

Ralph schreef:Fietsers zijn vaak egoïstisch. Bij de MTB'ers is het wel iets minder dan bij race fietsers denk ik, want die zijn helemaal erg. Die fietsen door ieder rood licht en dan het liefst nog zo dat ze de hele weg bezetten.
Daar ben ik het mee eens, iedere keer als je race fietsers tegen komt, hebben die bijna altijd de hele weg nodig om te fietsen :chagarijn: en ze
kijken dan nog vies ook als ze een beetje plaats moeten maken als er een auto moet voorbij passeren ...
Waarom leggen ze dan fietspaden aan ?
Yamaha Banshee 05' & 97'
Plaats reactie