Wedstrijden superquads?
Wedstrijden superquads?
Worden er in België eigenlijk veel wedstrijden georganiseerd voor supermotard quads?
-
doubletracing
- Quadracer

Dank zij de tip van doubletracing ben ik op de site van de bmb uitgekomen, en daar hadden ze de kalender van supermoto, dus ook van superquad.
Voor diegene die het interesseert zal ik even de data meegeven:
14-15/04/07 Bilstain
02/06/07 Lelystad (NL) (Endurance)
16-17/06/07 Florennes
23-24/06/07 Bilstain
29/07/07 Erpe Mere
15-16/09/07 Battice
22-23/09/07 Oostende
12-13-14/10/07 Mettet
27/10/07 Francorchamps karting (Endurance)
Voor meer info zie www.fmb-bmb.be
Groetjes Bart
Voor diegene die het interesseert zal ik even de data meegeven:
14-15/04/07 Bilstain
02/06/07 Lelystad (NL) (Endurance)
16-17/06/07 Florennes
23-24/06/07 Bilstain
29/07/07 Erpe Mere
15-16/09/07 Battice
22-23/09/07 Oostende
12-13-14/10/07 Mettet
27/10/07 Francorchamps karting (Endurance)
Voor meer info zie www.fmb-bmb.be
Groetjes Bart
-
raptorke660
- Quadrider

De wedstrijd in Evergem wordt georganiseerd door AMC Evergem.
Voor meer info, zie de kalender van fmb-bmb http://www.fmb-bmb.be/01disciplines/doc ... 07moto.pdf
Groetjes Bart.
Voor meer info, zie de kalender van fmb-bmb http://www.fmb-bmb.be/01disciplines/doc ... 07moto.pdf
Groetjes Bart.
-
flyingquad
- Easy Quadrider

zijn er die zin hebben om eens mee te doen in battice 15 en 16 september! is net voorbij luik.
ga er eens meedoen om het niveau te bekijken om eventueel. volgend jaar een volledig seizoen te rijden.
weet er iemand waar je van die opvangbakjes kan kopen of iemand foto's hoe je je bouten moet borgen met andere woorden die kleine prullen om de quad wedstrijd klaar te zetten ivm het reglement van bmb.
ga er eens meedoen om het niveau te bekijken om eventueel. volgend jaar een volledig seizoen te rijden.
weet er iemand waar je van die opvangbakjes kan kopen of iemand foto's hoe je je bouten moet borgen met andere woorden die kleine prullen om de quad wedstrijd klaar te zetten ivm het reglement van bmb.
Ik zou graag willen meedoen, maar ik heb er de kledij niet voor, de quad staat nog op originele veren, ik heb geen ervaring op een supermoto circuit,... .
Ik heb een tijdje geleden gekeken om ergens eens les te kunnen nemen, of gewoon vrij te rijden. Maar ik kreeg altijd het antwoord dat het enkel voor supermoto was, dusja.
groetjes Bart.
Ik heb een tijdje geleden gekeken om ergens eens les te kunnen nemen, of gewoon vrij te rijden. Maar ik kreeg altijd het antwoord dat het enkel voor supermoto was, dusja.
groetjes Bart.
-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer:
-
flyingquad
- Easy Quadrider

veronder dat vdm88 wel kledij heeft maar geen lederen racepak,ik ook niet hoor maar kan voor die keer omdat het eerst toch eens is om te proberen ééntje lenen van een vriend zo.
zelf heb ik ook geen ervaring op supermoto circuits,maar iedereen heeft toch zo zen plekjes niet?
zelf rij ik ook wel eens het bos in als die sm staat. natuurlijk ga ik niet in extreme paden rijden.
als je niet van zin bent om direct op cross parcour te gaan rijden. probeer eens van de standaart veer een minimum van veervoorspanning te geven normaal kan je ze tot boven schroeven.
draai bovenaan het vijsje helemaal in en 3klikken uit.
onderaan in het midden zetten.
achteraan net het zelfde mss de rebound onderaan nog iets meer indraaien zodat je kont niet zo snel omhoog komt bij het nemen van de voorrem.
en lees mss het reglement eens van bmb. is best wel een heleboterham.
zelf heb ik ook geen ervaring op supermoto circuits,maar iedereen heeft toch zo zen plekjes niet?
zelf rij ik ook wel eens het bos in als die sm staat. natuurlijk ga ik niet in extreme paden rijden.
als je niet van zin bent om direct op cross parcour te gaan rijden. probeer eens van de standaart veer een minimum van veervoorspanning te geven normaal kan je ze tot boven schroeven.
draai bovenaan het vijsje helemaal in en 3klikken uit.
onderaan in het midden zetten.
achteraan net het zelfde mss de rebound onderaan nog iets meer indraaien zodat je kont niet zo snel omhoog komt bij het nemen van de voorrem.
en lees mss het reglement eens van bmb. is best wel een heleboterham.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Supermoto evergem afgelast !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team