Touren

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Soulle
Toeschouwer
Toeschouwer

Touren

Bericht door Soulle »

Kan er me iemand vertellen of er ergens in de streek tussen Leuven en Hasselt leuke plaatsen zijn om te gaan toeren ?
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Er zijn een pak mooie wegen om te gaan toeren, ikzelf woon in Medert bij Hoegaarden, en je kan echt alle richtingen uit, limburg, walen, noem maar op, en dit kan je combineren met een paar mooie off-road baantjes als je de banen hebt opliggen die het aankunnen.

Iche en ik gaan regelmatig wat toeren in het weekend en we zullen wel een boodschapje zetten op het forum als we nog eens een toerke gaan doen. Wij rijden echt op het gemak :engel: , en nu en dan stoppen we eens om bij te tanken :bier2:

Hou gewoon het forum goed in het oog, daar staan regelmatig meldingen van toeren off & on road
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Soulle
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Soulle »

Ok, thx

Kijk er al naar uit.

Soulle
Plaats reactie