ik ben het helemaal beu dat onze sport keer op keer NEGATIEF IPV POSITIEF in het nieuws komt
ik ben het helemaal beu dat onze sport keer op keer NEGATIEF IPV POSITIEF in het nieuws komt
na het zoveelste teleurstellende/negatieve nieuws rondom onze hobby, ben ik van plan om er iets aan te gaan doen(samen met jullie). we gaan ervooor zorgen dat de quad tenminste 1 x positief in het nieuws komt(en in de toekomst alleen maar ) oke dit zal niet meevallen maar toch alle kleine beetjes helpen.
Ik heb een paar dingen bedacht die we kunnen doen voor een geld op te halen voor een goed doel:
we huren de landsard weer af, ik zal contact op nemen met de tereinknecht en uitleggen dat het om een goed doel gaat enz. enz en hopelijk/waarschijnlijk krijgen we korting. Ik denk niet dat het deze optie word omdat we hier laatst al geweest zijn.
We maken een grote uitgezette tocht, met verschillende stops, een bezoek aan een crossbaan, een stukje 4x4 voor de liefhebbers enz. enz. (het zijn maar ideeën he). om aan deze tocht deel te mogen nemen moet je bijvoorbeeld ik noen iets 30 euro betalen, van 30 euro kopen we wat drinken e.d en de overige pak weg 27 euro gaan naar het goede doel. Ik heb al een paar sponsors gevonden die ook bereid zijn om onze tocht of rit te sponsoren en hopelijk krijgen we zo dus een hoop geld bij elkaar.
Dan is het natuurlijk nog zaak dat dit alles in de media verschijnt. Ik ga een deze dagen een mail naar rtl sturen om te vragen of ze wel interesse hebben om iets POSITIEFS over quadrijden te vertellen, zij hebben tenslotte ook iets negatiefs verteld .
Zijn er nog mensen met andere ideeen suggesties of noem maar op post het hier aub
ik heb trouwens al wat overleg gehad met de mods, en zei vonden het ook een goed idee!
en voor 1x ECHT on topic blijven
Ik heb een paar dingen bedacht die we kunnen doen voor een geld op te halen voor een goed doel:
we huren de landsard weer af, ik zal contact op nemen met de tereinknecht en uitleggen dat het om een goed doel gaat enz. enz en hopelijk/waarschijnlijk krijgen we korting. Ik denk niet dat het deze optie word omdat we hier laatst al geweest zijn.
We maken een grote uitgezette tocht, met verschillende stops, een bezoek aan een crossbaan, een stukje 4x4 voor de liefhebbers enz. enz. (het zijn maar ideeën he). om aan deze tocht deel te mogen nemen moet je bijvoorbeeld ik noen iets 30 euro betalen, van 30 euro kopen we wat drinken e.d en de overige pak weg 27 euro gaan naar het goede doel. Ik heb al een paar sponsors gevonden die ook bereid zijn om onze tocht of rit te sponsoren en hopelijk krijgen we zo dus een hoop geld bij elkaar.
Dan is het natuurlijk nog zaak dat dit alles in de media verschijnt. Ik ga een deze dagen een mail naar rtl sturen om te vragen of ze wel interesse hebben om iets POSITIEFS over quadrijden te vertellen, zij hebben tenslotte ook iets negatiefs verteld .
Zijn er nog mensen met andere ideeen suggesties of noem maar op post het hier aub
ik heb trouwens al wat overleg gehad met de mods, en zei vonden het ook een goed idee!
en voor 1x ECHT on topic blijven
-
- Toeschouwer
hey Spoor(en andere geinteresserden)
hoezo niks positiefs ?
kijk hier eens http://www.kika.nl/acties-voor-kika/nie ... panje.html
of hier
http://www.allroad-actions.nl/
Als je iets positiefs wil doen voor een goed doel
greetz
hoezo niks positiefs ?
kijk hier eens http://www.kika.nl/acties-voor-kika/nie ... panje.html
of hier
http://www.allroad-actions.nl/
Als je iets positiefs wil doen voor een goed doel
greetz
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Kun je niet beter samenwerken met NQR ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
- cyberdrone
- Quadracer
zeker en vast geen slecht idee , kijk misschien ook eens om een ander terrein te huren om de prijs wat te kunnen drukken ?
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
wil je echt in het nieuws komen enzo zorg dan dat je iets doet met make a wish foundation
bel vtm op,die zijn toch mediageil...
ondertussen bezorg je die kinderen den dag van hun leven
die mensen zijn steeds op zoek naar zo een dingen om die kleine gastjes de fun van hun leven te geven in hun strijd tegen hun ziektes
met de tuning is dat al een paar keer gedaan en kan u verzekeren dat er nooit negatieve reacties op komen hoor
ja kan dan nog steeds een deel schenken aan die mensen ook
bel vtm op,die zijn toch mediageil...
ondertussen bezorg je die kinderen den dag van hun leven
die mensen zijn steeds op zoek naar zo een dingen om die kleine gastjes de fun van hun leven te geven in hun strijd tegen hun ziektes
met de tuning is dat al een paar keer gedaan en kan u verzekeren dat er nooit negatieve reacties op komen hoor
ja kan dan nog steeds een deel schenken aan die mensen ook
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ja spoor! en zorg dan dat als ge zo met die kindjes gaat rijden het op een afgeslote deel is zodat ik en andere 16-17jarigen ook mee kunnen doen ! dan heb je veel succes, dat weet k zeker! heb et hier in de buurt ook al eens gezien, een bepaalde omloop van een aantal km's op de openbare weg afgeslote vr de moto's
was echt heel veel volk!
was echt heel veel volk!
--HoNdA 400--
oke, een hele hoop positieve reacties zie ik ik ben echt van plan om actie te gaan ondernemen, ik vind het idee van ralph om te beginnen al erg goed! een rit voor quads met kenteken, dit is in de praktijk ook nog goed uit te voeren. Het idee van FlangleR en van stompie vind ik ook een goed idee! het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als we dit beide op 1 dag kunnen organiseren. dus bijvoorbeeld eerst s'morgens op een crossbaan afspreken waar we eerst lekker kunnen roussen, en dan op hetzelfde terrein als het enigszins mogelijk is op een rechtstuk? of zelfs op de baan met gehandicapten rijden het zijn maar voorstellen he dan is het natuurlijk ook nog zaak om de media er bij te kunnen betrekken zodat het natuurlijk in het nieuws komt
brand maar weer los met jullie ideeen! deze x gaan we echt iets ondernemen
brand maar weer los met jullie ideeen! deze x gaan we echt iets ondernemen
dat van de crossers zonder kenteken op de weg te laten rijden zal veel moeite kosten.
de gemeente moet dan mee werken en de politie ook.
wel doen de politie minder moeilijk (eigenlijk bijna niet) als het om een grote toertocht gaat voor het goede doel.
was laasts met de motor + zijspan mee met een weekend waar we met gehandicapten een rondje deden rijden (bambi treffen) veel mensen zonder helm enzo. (ook bijrijder achterop) politie reed gewoon zwaaiend langs.
om het helemaal goed te doen laat bijvoorbeeld gehandicapten/kinderen uit een opvang tehuis ofzo mee rijden. die vinden dit iets om nooit te vergeten en je kan het bijvoorbeeld elk jaar doen.
ook zal de media dit erg leuk vinden om bijvoorbeeld op hart van nederland te showen (ze laten zelfs iets zien van kleine kinderen die gaan uiteten omdat ze smoor verliefd op elkaar zijn (waren iets van 8 jaar oud ofzo).
ik weet niet hoe dit allemaal in belgie is maar ik denk dat het daar ook geregeld kan worden.
miss is het dan leuk om het aan de grens van nederland/belgie te doen. zodat het dan een beetje in het midden is (weet niet waar die baan is waar jullie het over hebben).
gr
de gemeente moet dan mee werken en de politie ook.
wel doen de politie minder moeilijk (eigenlijk bijna niet) als het om een grote toertocht gaat voor het goede doel.
was laasts met de motor + zijspan mee met een weekend waar we met gehandicapten een rondje deden rijden (bambi treffen) veel mensen zonder helm enzo. (ook bijrijder achterop) politie reed gewoon zwaaiend langs.
om het helemaal goed te doen laat bijvoorbeeld gehandicapten/kinderen uit een opvang tehuis ofzo mee rijden. die vinden dit iets om nooit te vergeten en je kan het bijvoorbeeld elk jaar doen.
ook zal de media dit erg leuk vinden om bijvoorbeeld op hart van nederland te showen (ze laten zelfs iets zien van kleine kinderen die gaan uiteten omdat ze smoor verliefd op elkaar zijn (waren iets van 8 jaar oud ofzo).
ik weet niet hoe dit allemaal in belgie is maar ik denk dat het daar ook geregeld kan worden.
miss is het dan leuk om het aan de grens van nederland/belgie te doen. zodat het dan een beetje in het midden is (weet niet waar die baan is waar jullie het over hebben).
gr
opzoek naar mooie brommerquad
TOMOS TO KOOP
TOMOS TO KOOP
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Is dan misschien toch te combineren met de overhandiging van de cheque tbv KiKa ?
Hier een groot maisterrein , rondje openbare weg is miss ook wel te regelen , en is in het midden van het land.
En uit eigen ervaring weet ik dat het de kids goed doet hoor .
www.allroad-actions.nl
Hier een groot maisterrein , rondje openbare weg is miss ook wel te regelen , en is in het midden van het land.
En uit eigen ervaring weet ik dat het de kids goed doet hoor .
www.allroad-actions.nl
One life-Live it !
Aangezien we als Quadclub Erasmus Nederland ook in die richting denken lijkt het inderdaad tijd om de krachten te bundelen en een Sponsor rit op te zetten ten bate van KIKA http://www.kika.nl/
Dit zo hard mogelijk Medialand ingooien als tegen antwoord op alle negatieve publicaties.
idee :
deelnemen aan de rit kost je 10,- euries die allemaal naar KIKA gaan.
we zetten een rit uit.
prikken een gangbare datum die tenminste twee maanden verder ligt zodat iedereen kan zorgen dat hij/zij mee kan rijden/mee doneren.
iedereen betaald en dat bedrag wordt gezamelijk met het bedrag van de Spanje gangers overhandigd aan KIKA.
Dit zo hard mogelijk Medialand ingooien als tegen antwoord op alle negatieve publicaties.
idee :
deelnemen aan de rit kost je 10,- euries die allemaal naar KIKA gaan.
we zetten een rit uit.
prikken een gangbare datum die tenminste twee maanden verder ligt zodat iedereen kan zorgen dat hij/zij mee kan rijden/mee doneren.
iedereen betaald en dat bedrag wordt gezamelijk met het bedrag van de Spanje gangers overhandigd aan KIKA.