brustem dragrace
-
- Quadracer
k heb u ook enkele keren gezien Stompie vroeg mij al af waarom ge hem aant duwen waart
vond het dragracen wel shik , was eerste keer dat ik het zag vond wel dat er niet echt tegen mekaar geraced werd ... enkel bij motoren (vond ik nog het shikste) en gewoon de amateur klasse met V-tec power
vond het dragracen wel shik , was eerste keer dat ik het zag vond wel dat er niet echt tegen mekaar geraced werd ... enkel bij motoren (vond ik nog het shikste) en gewoon de amateur klasse met V-tec power
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
misschien is dat juist het probleem, dat je neutral switch niet werkt, dan wil hij niet starten, mijn warrior deed dat ook zo, hij startte dan wel als ik de koppeling inhield.stompie schreef:@ blaster boy: lach mij maar uit ja kvond da zo beschamend hé heb zo een gevoel dat het aan men batterij ofzo ligt, want het lampke van neutraal brandt ook nooit