::jonas:: schreef:kortvrint jij komt otch alleen ?
Jaja, maar als ik hoor dat er nog personen zijn die willen komen van het forum, dan kan je mss eens en dag afspreken dat we allen samen komen. Als dat mogelijk is natuulijk...
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
::jonas:: schreef:kortvrint jij komt otch alleen ?
Jaja, maar als ik hoor dat er nog personen zijn die willen komen van het forum, dan kan je mss eens en dag afspreken dat we allen samen komen. Als dat mogelijk is natuulijk...
cd_BE schreef:Wat je in je eigen tuin doet hebben de buren toch geen last van.
Of doe zoals ik doe (bij lawaaierige feestjes) nodig ze ook uit om mee te doen. Geef ze bijvoorbeeld les voor met een quad te rijden.
maar als jij met een groep quad's een paar dagen achter elkaar in je eigen tuin gaat rijden, staan de wouten zo bij je op de stoep hoor want voor een ''crossterrein'' heb je een vergunning nodig.. en meestal zijn het de buren die ze opbellen..
of juist niet te vaak rijden.. ik denk dat ze het minder erg vinden als er om de week een paar mensen aan het crossen zijn, dan dat jij in je eentje daar 3 keer per week crosst
cd_BE schreef:Wat je in je eigen tuin doet hebben de buren toch geen last van.
Of doe zoals ik doe (bij lawaaierige feestjes) nodig ze ook uit om mee te doen. Geef ze bijvoorbeeld les voor met een quad te rijden.
maar als jij met een groep quad's een paar dagen achter elkaar in je eigen tuin gaat rijden, staan de wouten zo bij je op de stoep hoor want voor een ''crossterrein'' heb je een vergunning nodig.. en meestal zijn het de buren die ze opbellen..
BBQ in de gebeuren zetten. Dan heb je een onderonsje met vrienden en doe je niets verkeerd. En zolang je geen geld vraagt is het geen crossterrein. Belgische wetgeving is iets raar
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé