DG of Akropovic?
-
- Quadrider
DG of Akropovic?
Ik ga me toch een nieuwe uitlaat aanschaffen.
Iemand ervaring met de DG X2 of de DG Bullet.(uitlaten staan op www.quadcentrale.be) Denk wel dat die ongelofelijk mooi staan onder mijn quad, maar mooi zijn is ook nie alles, vermogen moet ik hebben!
Powercommander heb ik al steken.
Aan de andere kant zou ik ook wel een Akropovic willen, maar die is dan weer minder mooi, maar wel veel vermogen heb ik gehoord...
Grtzzz...
Iemand ervaring met de DG X2 of de DG Bullet.(uitlaten staan op www.quadcentrale.be) Denk wel dat die ongelofelijk mooi staan onder mijn quad, maar mooi zijn is ook nie alles, vermogen moet ik hebben!
Powercommander heb ik al steken.
Aan de andere kant zou ik ook wel een Akropovic willen, maar die is dan weer minder mooi, maar wel veel vermogen heb ik gehoord...
Grtzzz...
Ik zou ook voor de Akropovic ik heb die uitlaat gezien op een YFZ 450 nou ik vind het een mooie uitlaat en die sound is echt super
Ik zelf had een HMF IRONMAN bestelt maar die duurde echt heel erg lang toen heb ik het maar afgezegt maar nu ben ik ook aan het kijken voor de Akropovic maar ik kan geen volledig lijn vinden voor me z400 alleen de demper.
Maar ik zou voor de Akropovic gaan die vind is best wel goed bijna even goed als een yoshi.
Ik zelf had een HMF IRONMAN bestelt maar die duurde echt heel erg lang toen heb ik het maar afgezegt maar nu ben ik ook aan het kijken voor de Akropovic maar ik kan geen volledig lijn vinden voor me z400 alleen de demper.
Maar ik zou voor de Akropovic gaan die vind is best wel goed bijna even goed als een yoshi.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrider
Yooo
Het is in orde, vanavond heb ik een nieuwe (2dehands) uitlaat.
Een Leovinci X3 nu hopen dat de power ook in orde zal zijn en dat ik die power commander tegoei afgesteld krijg.
Want met die FP kreeg ik echt geen goede resultaten op de wereld.
Grtzzzz...
Een Leovinci X3 nu hopen dat de power ook in orde zal zijn en dat ik die power commander tegoei afgesteld krijg.
Want met die FP kreeg ik echt geen goede resultaten op de wereld.
Grtzzzz...
-
- Quadracer
Leovincie X3 is qua prestaties heel goed , vriend van mij heeft die ook op zijn raptor 700 en is er heel content van !
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadrider
De Leovinci staat erop. Heel tevreden van.
Vééél mooier geluid dan de vorige, draait veel zuiverder, meer koppel, veel gemakkelijker passen, etc...
Je merkt echt wel het verschil tss grote merken en iets minder bekende merken.
Mijne raad? Geef liever iets meer, dan hebt ge der eens zo lang plezier van!
Kortom, aankoop.
The Dogg; thx daarvoor...
Grtzzzz...
Vééél mooier geluid dan de vorige, draait veel zuiverder, meer koppel, veel gemakkelijker passen, etc...
Kortom, aankoop.
Grtzzzz...
-
- Quadrider
hoi ik was ook van plan om een leo te halenYannickSantermans schreef:De Leovinci staat erop. Heel tevreden van.
Kortom, aankoop.
Grtzzzz...
maar is het de zelfde als die jij bedoeld en heb jij hem met voorbocht of alleen de demper
gr randy
-
- Quadrider
Yooo
Sorry Randy, ik heb tot nu in Lloret de Mar gezeten, en kon dus nie antwoorden.
Ik heb enkel de demper van Leo (en het is dezelfde ja), voorbocht heb ik van FP. (van vorige uitlaat)
Rijdt prima zo!
Heel tevreden van de resultaten. Veel succes met je aankoop.
Grtzzzzz...
Ik heb enkel de demper van Leo (en het is dezelfde ja), voorbocht heb ik van FP. (van vorige uitlaat)
Rijdt prima zo!
Heel tevreden van de resultaten. Veel succes met je aankoop.
Grtzzzzz...