Trouw Raptorbabe en Terminator
Ik zal speciaal "stille " benzine tanken ... (lekker veel nut met open luchtfilterkast,db killer verwijderd en power commander op max ...
Stillekes tot aan de kerk ...
en dan ...
PARTY TIME ! ( zal een fles afwasmiddel meenemen om het burnen lekker soepel te laten verlopen ) of euh mag da nie kim ...
LOL whahahhahhaha
Stillekes tot aan de kerk ...
en dan ...
PARTY TIME ! ( zal een fles afwasmiddel meenemen om het burnen lekker soepel te laten verlopen ) of euh mag da nie kim ...
LOL whahahhahhaha
Omdat ze thuis geen internet hebben ze kan er alleen op, op haar werkQuadGirl schreef:een rare en waarschijnlijk dan ook domme vraag: maar hoe kan je toekomstige dit niet lezen?
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
david neemt voor mij ook een setje mee heSharky #3 schreef:ik zal de bandenmachine meepakkenDozo schreef:OW PLEASE ... zeg me dat het Yamaha maatjes zijn ...
Er wordt aan jullie gedacht, de dorstigen zullen iets kunnen krijgen.
De bakken staan al klaar
anders moet ik met slicks rijden in frankrijk
2017 raptor 700 SE
ik zie het probleem niet?banshee rijder #222 schreef:david neemt voor mij ook een setje mee heSharky #3 schreef:ik zal de bandenmachine meepakkenDozo schreef:OW PLEASE ... zeg me dat het Yamaha maatjes zijn ...
Er wordt aan jullie gedacht, de dorstigen zullen iets kunnen krijgen.
De bakken staan al klaar
anders moet ik met slicks rijden in frankrijk
en het stelletje waar het uiteindelijk over gaat, gefeliciteerd, nog velen jaren
Toegevoegd na 1 uur:
als het bandenmachien echt meegaat, ik heb nog een setje originele achterbanden van blaster liggen waar nog een redelijke laag opzit als iemand ze op zijn velgen kan leggen neemt banshee rijder ze wel mee oohja ik wil wel een filmpje van dat ze eraan gaan
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Hier ligt ook nog rubber genoeg voor de liefhebbers !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
- cyberdrone
- Quadracer
Alvast gefeliciteerd , ben benieuwd naar de foto's ervan want ik kan helaas niet komen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates