wat voor hond heb je?
sorry had ff verkeert gedrukt was voor deze zin bedoeltpeterrrrr schreef:is da ook een bordeaux ? zoja post is een fotoS.W.A.T. schreef:dan moet ge onze andere eens zienpeterrrrr schreef:als ut mee zit hebben we over een tijdje een bordeaux dog roodmasker, hebben helaas tijdje terug onze berner sener in moet laten slapen.
''Die engelse bul is wel een gangster ''
onze tweede is ook ne engelse
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
- cyberdrone
- Quadracer
En hier is mijn waker, knuffelbeer en zorgenkind.
Kyro is zijn naam, reu en 6jaar oud, en het is een Hovawart (Neeeeen geen retriever).
Hij ziet zo zo wel een beetje uit maar is veel groter en is een waakhond (hij houd niet van retrieven, en 'los' staat niet in zijn woordenboek)
Kyro is zijn naam, reu en 6jaar oud, en het is een Hovawart (Neeeeen geen retriever).
Hij ziet zo zo wel een beetje uit maar is veel groter en is een waakhond (hij houd niet van retrieven, en 'los' staat niet in zijn woordenboek)
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Even een kleine update:Delriva schreef:
naam: Gucci
ras: Engelse Bulldog
geslacht: teefje
leeftijd: 3 weken op deze foto (zit dus nog bij de fokker)
Dit is een foto van een dikke maand geleden toen ze de eerste dag thuis was
Haar favoriete slaaphouding.
Ze weet zelfs hoe een 3 jaar oude Jack Russel in toom te houden.
Een van mijn favoriete foto's.
Strike the pose, there's nothing to it ...
Na al dat ravotten en poseren is ze wel aan wat rust toe.
En ze weet wel hoe ze iemand moet intimideren.
Greetz,
D.
- cyberdrone
- Quadracer
Delriva, idd een pracht van een diertje, en snurkt ie al goed door ?
Onze achterburen hadden er ook eentje, en snurken dat dat beest deed, niet normaal.
Helaas hebben ze hem onlangs verloren door een maagbreuk, en hij was nog maar 3j.
Onze achterburen hadden er ook eentje, en snurken dat dat beest deed, niet normaal.
Helaas hebben ze hem onlangs verloren door een maagbreuk, en hij was nog maar 3j.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
Echt snurken heb ik ze nog niet horen doen.cyberdrone schreef:Delriva, idd een pracht van een diertje, en snurkt ie al goed door ?
Soms zo heel stil en niet voor lang.
Maarja, dat kan mss nog komen hé.
Tis wel een meid met karakter!
Maar dat is eigen aan het ras denk ik...
Greetz,
D.
schoon hondje delriva, ze kunnne toch schatig zijn als ze klein zijn he.
die hier snurkt toch al goed
het is een ras apart met een apart karakter ge moet er een hebben om te weten dat ze spaciaal zijn echt heel apart.
ze kunnen heel koppig zijn en willen steeds hun zin doen maar laat maar van in het begin zien wie de baas is dan krijg ge achter af eens zo veel liefde van terug
die hier snurkt toch al goed
het is een ras apart met een apart karakter ge moet er een hebben om te weten dat ze spaciaal zijn echt heel apart.
ze kunnen heel koppig zijn en willen steeds hun zin doen maar laat maar van in het begin zien wie de baas is dan krijg ge achter af eens zo veel liefde van terug
witte yfz 450 06
Stolenquads Europe
Stolenquads Europe
Hehe juist dit topic terug gevonden uit de oude doos
zag al die bulldogjes dus dacht bij mezelf laat ik mene dikken is posten
Naam: Chinouka
Ras: Engelse Bulldog
Leeftijd : word 4jaar
als puppy :
Shot with hp PhotoSmart 620 at 2007-08-17
nu :
Shot with DSC-P200 at 2007-08-17
de viskes (mix van cycliden en maanvissen):
en onze papagaai (grijze roodstaart) : Pukka van ongeveer 3maand oud nu , echte rebel !
Ge ziet er is veel werk in onze dierentuin
Grtzzz
zag al die bulldogjes dus dacht bij mezelf laat ik mene dikken is posten
Naam: Chinouka
Ras: Engelse Bulldog
Leeftijd : word 4jaar
als puppy :
Shot with hp PhotoSmart 620 at 2007-08-17
nu :
de viskes (mix van cycliden en maanvissen):
en onze papagaai (grijze roodstaart) : Pukka van ongeveer 3maand oud nu , echte rebel !
Ge ziet er is veel werk in onze dierentuin
Grtzzz
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
schoone bul DaZoe
witte yfz 450 06
Stolenquads Europe
Stolenquads Europe
thx thx
het is een vreed varken maar ooo zo lief en vooral slim we hebben lang overwogen een 2de te nemen maar we passen nog eventjes tot we uit dit huurhuis zijn , je weet maar nooit wat een geval je in huis neemt
als ik tip mag geven , een papegaai is zeer onderschat huisdier . Heel slim en 2x aanhankelijker als een hond lach er mij elke dag een deuk mee wat uit dat klein ding komt
het is een vreed varken maar ooo zo lief en vooral slim we hebben lang overwogen een 2de te nemen maar we passen nog eventjes tot we uit dit huurhuis zijn , je weet maar nooit wat een geval je in huis neemt
als ik tip mag geven , een papegaai is zeer onderschat huisdier . Heel slim en 2x aanhankelijker als een hond lach er mij elke dag een deuk mee wat uit dat klein ding komt
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~