mottocross terreinen
-
yamaha250cc
- Toeschouwer

mottocross terreinen
ik rijd met een crossmoto 250cc yamaha en zoek terreinen om te kunnen crossen weet er niemand plaatsen zijn om te kunnen crossen ,laat het me weten

Enig gedacht in provincie antwerpen ...
Misshien een ideetje voor de moderators om een topic te openen waar mensen hun crossplekjes kunnen posten met eventuel foto's en routebeschrijvingen
altijd handig niet
Ik ga meestal in Antwerpen op E19 afrit Kontich daar is middelmatig grote crossterrein met gratis toegang en veel variatie , ook rondom veel wegjes om eens de zwaartekracht uit te testen

Misshien een ideetje voor de moderators om een topic te openen waar mensen hun crossplekjes kunnen posten met eventuel foto's en routebeschrijvingen
altijd handig niet
Ik ga meestal in Antwerpen op E19 afrit Kontich daar is middelmatig grote crossterrein met gratis toegang en veel variatie , ook rondom veel wegjes om eens de zwaartekracht uit te testen
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Het mag daar alleen niet. toch als het het terrein is waar ik aan denk.DaZoe schreef:Enig gedacht in provincie antwerpen ...
Ik ga meestal in Antwerpen op E19 afrit Kontich daar is middelmatig grote crossterrein met gratis toegang en veel variatie , ook rondom veel wegjes om eens de zwaartekracht uit te testen![]()
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
cd_BE schreef:Het mag daar alleen niet. toch als het het terrein is waar ik aan denk.DaZoe schreef:Enig gedacht in provincie antwerpen ...
Ik ga meestal in Antwerpen op E19 afrit Kontich daar is middelmatig grote crossterrein met gratis toegang en veel variatie , ook rondom veel wegjes om eens de zwaartekracht uit te testen![]()
is vlak naast autostrade , je kan het zien als je van antwerpen richting brussel rijd op je linkerkant ...
staan toch nergens bordjes ... enkel vanachter staat betreden op eigen risico , wel dat doe ik dan maar hehe
rollen regelmatig meerdere quads en crossers rond
Dat is dat ik bedoel. Er ligt een groot sport center naast en de weg er naar toe passeer je via de AVV en die diepvries winkel coféé.
Er staat geen C1 bordje meer, iemand die graag crost heeft dat naar het schijnt weg gehaald
Maar de vorige keer stonden er wel flikken om te zien of er niemand aan het crossen was.
Er staat geen C1 bordje meer, iemand die graag crost heeft dat naar het schijnt weg gehaald
Maar de vorige keer stonden er wel flikken om te zien of er niemand aan het crossen was.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
ow wist ik nietcd_BE schreef:Dat is dat ik bedoel. Er ligt een groot sport center naast en de weg er naar toe passeer je via de AVV en die diepvries winkel coféé.
Er staat geen C1 bordje meer, iemand die graag crost heeft dat naar het schijnt weg gehaald![]()
bwa zolang er geen bord staat kunnen ze u geen proces aansmeren , gewoon doen dat de neus bloed