quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

quad

Bericht door Scratch »

hey allemaal
ik heb zelf een yamaha blaster. nu vind mijn vader het ook er gaaf om quad te rijden dus wil hij zelf er ook 1 :)
hij wil maximaal 3500 euro besteden... de quad moet met kenteken zijn en er moet met 2 personen op kunnen worden gereden. welke quad raden jullie mijn vader aan? liefst geen 2 tact wegens onderhoud :D

gr tim
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

voor die prijs een yamaha warrior.
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:voor die prijs een yamaha warrior.
ja die zou ik ook nemen :duimhoog:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

coolboyke schreef:
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:voor die prijs een yamaha warrior.
ja die zou ik ook nemen :duimhoog:
hey jah is gave quad:D
maar weten jullie wat de raptor 250 gaat kosten?
misschien is dat ook een optie want die is dan nieuw en dan ralatief goedkoop vegeleken met een raptor 660 ofzow...

gr tim
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

de 250 zal nog even niet te koop zijn , en weet niemand al de prestaties ofzo , nog even afwachten dus.
Dozo
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Dozo »

een nieuwe 250 . hmmm die zal je denk ik niet vinden voor het budget die je opgeeft.
Een 2dehands warrior is de betere optie of een raptor 350 (2005) maar dan ga je alwel weer aan de top van je budget zitten.
Kijk rond, heb vooral geen haast, dan moet het makkelijk lukken om een goede machine te kopen.
Lees ook de vele toppics door die over de diverse modellen bestaan.
Ik kan me niet voorstellen dat je een vraag hebt die niet al een keer besproken is op het forum.
veel suc6 :wink:
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

[quote="Dozo"]een nieuwe 250 . hmmm die zal je denk ik niet vinden voor het budget die je opgeeft.
Een 2dehands warrior is de betere optie of een raptor 350 (2005) maar dan ga je alwel weer aan de top van je budget zitten.
Kijk rond, heb vooral geen haast, dan moet het makkelijk lukken om een goede machine te kopen.
Lees ook de vele toppics door die over de diverse modellen bestaan.
Ik kan me niet voorstellen dat je een vraag hebt die niet al een keer besproken is op het forum.
veel suc6 :wink:[/q

ja klopt:P
ik wou gewoon even jullie mening weten over welke quad jullie zouden kiezen, ik zou zowizo geen barossa of smc doen want die zijn echt 1pot nat. :duimlaag: ik denk dadt een yamaha warrior redelijk in de buurt komt :knikduim: maar het is natuurlijk niet mijn keus maar die van mijn pa :afgestudeerd:

greetz
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

1 pot nat :?, helemaal geen ervaring maar wel al een oordeel hebben over een iets minder verkocht merk ?
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

op een blaster/raptor250 passen denk ook, geen 2 volwassen mensen
ik weet natuurlijk niet hoe groot je vader is, maar lijkt mij nogal krap
never drive faster then your angel can fly
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

niet aleen krap.
maar die lichte motorblokjes gaan dat ook niet lang leuk vinden.
en het subframe ook niet
CustomCoatingsHelvoirt
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Een nieuwe Masai 300 misschien, daar zijn naar het schijnt mooie promo's op voor het moment.
En voor dat bedrag vind je ook een occasie Kymco 250 MXU of KXR met garantie en weinig kilometers
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Plaats reactie