Hallo allemaal,
Vandaag hebben we op een quad gereden een TGB Blade 425 4x4, opzich een hele ervaring maar deze quad was te zwaar voor de man des huize dus ik denk dat we er beter aan doen om zelfde te nemen maar dan een klasse lager een 325cc. Niet gelijk gaan denken omdat de quad te zwaar was dat wij mietjes zijn, maar m'n vriend heeft een aantal jaar geleden een ongeluk gehad waarbij hij z'n hand had verloren, die ze er gelukkig ook wel weer aan hebben kunnen zetten (koste wel een paar operatie's), maar daar door heeft hij snel last van z'n pols en deze quad was uitgevoerd met gashendel inplaats van een draaibaar gas dus dat was ook niet goed voor z'n hand. Op de minibike waar we ook op rijden hebben we zijn bike aangepast doormiddel van een draaibare snelgas en de remmen heeft hij ook op 1 rem zitten.
Graag zou ik jullie mening willen hebben, zullen we er goed aan doen om z'n quad aan te schaffen of moet ik proberen om ook een proef rondje te rijden op een sportquad zoals een raptor of een suzuki z400.
Alvast hartelijk bedankt Marion
We hebben op een Quad gereden
-
mr. frauley
- Quadrider

Hoi,
Zelf heb ik een aantal jaren ook een operatie gehad aan bijde polsen,
ik heb vroeger altijd met een motorfiets gereden maar heb dit hobby enkele jaren geleden moeten stop zetten,ik heb snel last van tintelingen in mijn vingers en polsen.
Ik heb me begin dit jaar een 4x4 quad gekocht en ik moet zeggen het valt zeer goed mee,weinig of geen last van mijn polsen.
Ik denk dat een 4x4 quad iets comfortabeler is dan een sportquad en dat je minder schokken en trillingen hebt op je handen of polsen.
Duimgas of draaigas is altijd aan te passen,ik heb duimgas en in het begin was dit wel even wennen.
grt.
Zelf heb ik een aantal jaren ook een operatie gehad aan bijde polsen,
ik heb vroeger altijd met een motorfiets gereden maar heb dit hobby enkele jaren geleden moeten stop zetten,ik heb snel last van tintelingen in mijn vingers en polsen.
Ik heb me begin dit jaar een 4x4 quad gekocht en ik moet zeggen het valt zeer goed mee,weinig of geen last van mijn polsen.
Ik denk dat een 4x4 quad iets comfortabeler is dan een sportquad en dat je minder schokken en trillingen hebt op je handen of polsen.
Duimgas of draaigas is altijd aan te passen,ik heb duimgas en in het begin was dit wel even wennen.
grt.
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
wij verdelen ook tgb, hebben onlangs een testmodel binnengekregen met al aardig wat km's en hebben deze ook is mogen (mis)gebruiken en moet zeggen dat dit goed meeviel. standaard al zeer goede bandjes en voor kleine meerprijs winch en dergelijke op. En eerlijk waar goede kwaleit. Wat ik wel een klein minpuntje vind is de bediening voor de 4X4 en dat hij zo groot is waardoor hij iets minder vinnig is als BV een grizzly 450.
greetz
greetz