GROOT PROBLEEM !QUAD IS NI MEE TE RIJDEN !
-
- Easy Quadrider
probeer eens met een set banden van je maat te rijden ofzo eerst de voorste eens erop zetten met jouw achterbanden,dan zijn achterbanden met jouw voorste. zodat je de verschillende combinatie's hebt uitgetest ik denk dat je dan al wat weizer bent.
stalen velgen zijn dikwijls niet om over naar huis te schrijven das mijn ervaring.
stalen velgen zijn dikwijls niet om over naar huis te schrijven das mijn ervaring.
-
- Toeschouwer
mig schreef: ik heb gekeken er staat niks scheef die barekes met schroefdraad is niks aan te zien en die heb ik goe gezet ten opzichte van de achterste wielen ni dat da echt scheef stond ma toch een beetje . ik heb wel een beetje slag op mijne achterste as ma da is bijna bij elke quad , alle zo weinig toch . toch al bedankt voor de reactie.
Die draadtisen moeten een beetje toe staan. das altijd zo. Toespoor noemen ze dat. controleer dat maar eens...
Mss iemand die u hiermee verder kan helpen
Gr Timmy
Toegevoegd na 4 minuten:
Sorry is al aangehaaldTimmy@kawasaki schreef:mig schreef: ik heb gekeken er staat niks scheef die barekes met schroefdraad is niks aan te zien en die heb ik goe gezet ten opzichte van de achterste wielen ni dat da echt scheef stond ma toch een beetje . ik heb wel een beetje slag op mijne achterste as ma da is bijna bij elke quad , alle zo weinig toch . toch al bedankt voor de reactie.
Die draadtisen moeten een beetje toe staan. das altijd zo. Toespoor noemen ze dat. controleer dat maar eens...
Mss iemand die u hiermee verder kan helpen
Gr Timmy
Check en post op http://groups.msn.com/quadsforfun