autocross
ik weet 1 te koop staan , deze is vorig jaar kampioen geworden , en staat nu 2de in het classement , is niks of niks stadart meer aan als je er mee naar de cross gaan start je wel in de hoogste classe
bmw e30 2.5 V6 , en pon met sper
proflex veringen
alu benzine tank 70 liter
dubbel radiator achteraan in de auto ,
noem maar op het staat er op , het is werkelijk , ne droom om mee de crazy cross deel te nemen
deze zal wss verkocht worden op het einde van het seizoen , en de vraagprijs zal dan gekent gemaakt worden
bmw e30 2.5 V6 , en pon met sper
proflex veringen
alu benzine tank 70 liter
dubbel radiator achteraan in de auto ,
noem maar op het staat er op , het is werkelijk , ne droom om mee de crazy cross deel te nemen
deze zal wss verkocht worden op het einde van het seizoen , en de vraagprijs zal dan gekent gemaakt worden
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
morgen in Lovenjoel ook Crazy cross,
normaal was dat vorige week maar toen was 't te vettig, daarom gaat dit morgen door, ik kan er spijtig genoeg niet zijn
normaal was dat vorige week maar toen was 't te vettig, daarom gaat dit morgen door, ik kan er spijtig genoeg niet zijn
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;