R 700 Special Edition SOLD
Yep inderdaad, hij werkt er graag aan en ik zie hem graag bezig Steek ook wel de handen uit de mouwen maar hij is gewoon handiger op da gebied. Goede kerel hoor
Laatst gewijzigd door Turboy6 op ma 09 jul, 2007 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
DBM PERFORMANCE
-
- Quad Expert
- Contacteer:
mooi gerief maat
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Als ge da maar weet, das diene van mijne pa eigenlijk, 2 maal per week naar 't school, luisteren doet ze wel zenne, er ontbreekt enkel nog een plaat 'beware of the dogs' want we hebben er 2, nen duitse herder en ne labrador
Laatst gewijzigd door Turboy6 op di 10 jul, 2007 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
DBM PERFORMANCE
-
- Quadrider
jaja jij dat niet graag je handen vuil maaktTurboy6 schreef:Yep inderdaad, hij werkt er graag aan en ik zie hem graag bezig Steek ook wel de handen uit de mouwen maar hij is gewoon handiger op da gebied. Goede kerel hoor
en ja ik die heel graag sleutel quad, moto of auto's zelfs aan de vrouw sleutel ik
Laatst gewijzigd door raptorke660 op ma 09 jul, 2007 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
DBM performance
Voorste velgen zijn normaal gezien zaterdag weg. Bert 700 heeft ze gekocht en zal mooi staan op zijn machien.
Quad zal een week of 2 op blokken moeten staan want moet er zolang op wachten.
W8 and see, daarna post ik ook foto's van grill en demper die ondertussen ook te koop staat.
Ben er tevreden over maar was voordien aan het twijfelen om dubbel te gaan en ga dat dan ook doen.
I'll keep you posted.
Quad zal een week of 2 op blokken moeten staan want moet er zolang op wachten.
W8 and see, daarna post ik ook foto's van grill en demper die ondertussen ook te koop staat.
Ben er tevreden over maar was voordien aan het twijfelen om dubbel te gaan en ga dat dan ook doen.
I'll keep you posted.
DBM PERFORMANCE
De maat van scooterbanden was 130/70-10 en had die op een douglas velg liggen met maat 6x10. Omdat hij zo laag ligt vond ik dat ni zo goed rijden want het stuur was vrij gevoelig. Heb nu andere velgen en banden besteld en die zouden misschien volgende week al toekomen. Dan kan ik ook zeggen of dat beter rijd of niet.
DBM PERFORMANCE