Broer heeft nu ook een quad!
Broer heeft nu ook een quad!
Dealer waar ik me raptor heb gekocht had nieuw pand en wat quads staan. Gingen effe kijken en stonden 2 hele mooie raptor 660 en 2 banshee's.
Uiteindelijk gekozen voor de raptor 660 van badnigger.
Zwart gespoten met stickers. Hele hoop is verchroomd. Yoshimura pijp en verlengde achterbrug.
Achterstuur egt alles is veranderd, het is te veel om op te noemen. Zeg maar niks is meer standaard.
Was ook gelijk weer verliefd op de raptor 660. Toch weer beetje spijt dat ik de gasgas heb. Echt brute kracht onderin.
Verder is het motorblok wel helemaal nagekeken. En was dik in orde. ( weet hoe die lui erop gereden hebben)
Uiteindelijk gekozen voor de raptor 660 van badnigger.
Zwart gespoten met stickers. Hele hoop is verchroomd. Yoshimura pijp en verlengde achterbrug.
Achterstuur egt alles is veranderd, het is te veel om op te noemen. Zeg maar niks is meer standaard.
Was ook gelijk weer verliefd op de raptor 660. Toch weer beetje spijt dat ik de gasgas heb. Echt brute kracht onderin.
Verder is het motorblok wel helemaal nagekeken. En was dik in orde. ( weet hoe die lui erop gereden hebben)
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
- Quadrider
-
- Quadverslaafde
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Ge bedoeld de laatste pot? Voorbochten lijkt me beetje moeilijk.ticoquad schreef:ja klopt die was van rachid klopt die quad is echt super die uitlaat systeem die eronder zit komt van een Yamaha R6. Rachid is een maat van vandaar dat ik dat weet.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!