En vraagt deze ltr 450 echt meer onderhoud dan een yfz450? Mijn 2e keus gaat namelijk uit naar de yfz 450. Momenteel rijd ik met een Z400 waar ik nogaltijd zeer tevreden over ben, maar afwisseling mag r ook wel eens zijn
Greets!

Het doet wel iets, maar niet zo dat je het echt gaat opmerken. Het is nu ook al 'n eindje geleden dat ik het verschil kon merken. Hij heeft wel een héél mooi geluid ( wel iets te hard om op straat te rijden).he ik zie dat je een yoshi uitlaat hebt ...
is dat een groot verschil buiten de standaard uitlaat ?
Is dit een groot karwij of wordt dit gedaan door de verkoper?het enige is dat de versteviging in de versnellingsbak nog moet worden bijgestoken.

Dus de 2007 modellen hebben dit probleem dan niet?heb 1x de versnellingsbak kapot gehad (bekend probleem bij de eerste modellen)
ik denk da ik ook rond de 120uren heb..en nu zaterdag in Komen problemen met versnellingsbak 4de is kapot dus moet open...en ook nieuwe zuiger nu hij toch open moet...AlfA schreef:Ik rij zelf ook met een LTR, heb 1x de versnellingsbak kapot gehad (bekend probleem bij de eerste modellen) dit is onder garantie hersteld door JumpingJet, en toen heb ik ineens ook het verstevigings-stuk laten zetten. Intussen heb ik er alweer meer dan 100 uren opzitten (nog altijd eerste zuiger), en geen enkel probleem meer mee gehad, sinds de versnellingsbak heb ik toch al zeker 'n 3000km gemaakt, wel vooral on-road. Dus in totaal denk ik dat 't blok nu tss de 130 en 150 uren heeft. binnekort gaat ie open om de zuiger te controleren.
Wat wel belangrijk is, is onderhoud... Bij mij komt er om de 3-4 weken nieuwe olie & oliefiler in. Luchtfilter wordt elke 2 ritten (on-road), of ELKE rit (offroad) gereinigd. Dan kan er niet echt veel mis gaan.
Erwin
Ik heb ze beiden gehad, en de LTR is wel 'n serieuze verbetering ten opzichte van de LTZ hoorwillywortel schreef:Dus de 2007 modellen hebben dit probleem dan niet?heb 1x de versnellingsbak kapot gehad (bekend probleem bij de eerste modellen)
Zijn er hier mensen die beide (Z400 & Ltr 450) al reeds hebben gehad of getest?
thanks !