welke quad zou ik kiezen?
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
welke quad zou ik kiezen?
Hey,
ik ben nieuw op deze site en heb een vraagje voor de ervaren quad-rijders
Ik heb zelf nog maar enkele keren op een quad gereden, maar ik ben er helemaal weg van. Ik ben ook al gaan kijken voor een 2de hands quad, maar vond het moeilijk om een keuze te maken.
Mijn oog was vooral gevallen op ofwel een Kawasaki KFX400, ofwel een Yamaha raptor 660
Ik zou er het meeste mee off-road gaan rijden, maar on-road moet hij toch ook wel goed gaan. Ik zou er wel crossbanden op leggen.
Welke van de 2 quads zou het beste zijn, rekening houdend met optrekken, snelheid, stabiliteit, cross capaciteiten, enz
Als jullie nog andere goede quads vinden rond dat genre --> laat maar komen.
PS: het budget gaat max tot 5500 euro.
Ik was gaan kijken bij Jumping Jet in Maaseik, is dit een betrouwbare dealer?
gr BJ en alvast bedankt
ik ben nieuw op deze site en heb een vraagje voor de ervaren quad-rijders
Ik heb zelf nog maar enkele keren op een quad gereden, maar ik ben er helemaal weg van. Ik ben ook al gaan kijken voor een 2de hands quad, maar vond het moeilijk om een keuze te maken.
Mijn oog was vooral gevallen op ofwel een Kawasaki KFX400, ofwel een Yamaha raptor 660
Ik zou er het meeste mee off-road gaan rijden, maar on-road moet hij toch ook wel goed gaan. Ik zou er wel crossbanden op leggen.
Welke van de 2 quads zou het beste zijn, rekening houdend met optrekken, snelheid, stabiliteit, cross capaciteiten, enz
Als jullie nog andere goede quads vinden rond dat genre --> laat maar komen.
PS: het budget gaat max tot 5500 euro.
Ik was gaan kijken bij Jumping Jet in Maaseik, is dit een betrouwbare dealer?
gr BJ en alvast bedankt
het zijn beide betrouwbare quads(normaal gesproken) origneel is de raptor net iets vlugger maar als je, de kawasaki iets tuned is ie zo weer een stuk sneller, een nadeel van de raptor 660 vind ik dat hij nogal smal en hoog is, iets minder stabiel is dus.
de suzuki 400 is trouwens precies hetzelfde als de kawa 400
zelfde meningspoor! schreef:het zijn beide betrouwbare quads(normaal gesproken) origneel is de raptor net iets vlugger maar als je, de kawasaki iets tuned is ie zo weer een stuk sneller, een nadeel van de raptor 660 vind ik dat hij nogal smal en hoog is, iets minder stabiel is dus.
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
-
- Quadrider
- Contacteer:
awel ik zit met hetzelfde dillemma tussen de 660 of de 400
ik ga voor de 400 gaan. waarom? die vind je van een recenter bouwjaar, de looks van de 400 spreken me meer aan en als je ze alle2 een beetje tuned zijn ze niet zo verschillend van mekaar kwa performance en als je offroad gaat zeiden ze me dat de 660 zwaarder is
just my 2 cents
grtzz de_jerre
ik ga voor de 400 gaan. waarom? die vind je van een recenter bouwjaar, de looks van de 400 spreken me meer aan en als je ze alle2 een beetje tuned zijn ze niet zo verschillend van mekaar kwa performance en als je offroad gaat zeiden ze me dat de 660 zwaarder is
just my 2 cents
grtzz de_jerre
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
-
- Quadfanaat
ik heb voordien een 660 gehad en rij nu met een Z400.
Persoonlijk vind ik de 400 veel stabieler liggen dan de 660 en ik heb er een betere zithouding op en voor de power moet je gene bang hebben. 400 kan goed mee met 660 behalve in 5de dan
dit is mijn persoonlijke ervaring met beide quads maar je zal toch best eens testrit met beide maken en zelf zien welke het beste aan je vereisten voldoet
Persoonlijk vind ik de 400 veel stabieler liggen dan de 660 en ik heb er een betere zithouding op en voor de power moet je gene bang hebben. 400 kan goed mee met 660 behalve in 5de dan
dit is mijn persoonlijke ervaring met beide quads maar je zal toch best eens testrit met beide maken en zelf zien welke het beste aan je vereisten voldoet
White SUZUKI Z400 2006
-
- Quadfanaat
Zwaarte punt is idd hoger en stuur is smaller. Spoorverbreders en ander stuur (te samen net geen 250€ nieuw) kunnen al veel oplossen.
Het zijn beide goeie quads voor semi-cross, off-road en on-road gebruik. Veel hebben al die keuze moeten maken. Telkens is het bijna tussen deze quads. Zoek dus op't forum enkele andere gevallen en probeer eens een testritje te maken. Denk dat je dan een betere keuze zal kunnen maken
Het zijn beide goeie quads voor semi-cross, off-road en on-road gebruik. Veel hebben al die keuze moeten maken. Telkens is het bijna tussen deze quads. Zoek dus op't forum enkele andere gevallen en probeer eens een testritje te maken. Denk dat je dan een betere keuze zal kunnen maken
‰ Quadracing Team
-
- Pro Quadrider
post maar snel wat foto's dan !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;