nieuw

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
FeaR
Toeschouwer
Toeschouwer

nieuw

Bericht door FeaR »

Hallo,

Ben van plan om misschien voor het woon-werk verkeer ne quad te kopen. Nu zijn er bepaalde dingen waar ik moet op letten ? Bepaald aantal cc nodig voor op de baan en wat moet ik mij voorstellen bij de behaalde snelheid van zo een quad ?

Ondertussen zoekfunctie gevonden :idea: , nu heb ik wat gelezen over de blaster 200. Is 200 cc genoeg voor op de weg of gaat dit echt niet vooruit of zo ? Is eerste quad dus ga ook geen 1000 den euros uitgeven.

Thx
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

een blaster is een heel goede en leuke quad maar niet echt geschikt voor op straat , heeft een max snelheid van 80-90 km je kan beter een kfx 400 of een ltz 400 kopen maar die zijn wel duurder natuurlijk
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

ik geef zilladude gelijk voor op de baan kun beter een 4takt kopen en k vind dat je minimaal in een 4 takt 400 cc of meer moet hebben om een beetje goed vooruit te komen :duimhoog:
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

L crosser schreef:ik geef zilladude gelijk voor op de baan kun beter een 4takt kopen en k vind dat je minimaal in een 4 takt 400 cc of meer moet hebben om een beetje goed vooruit te komen :duimhoog:
zelfde mening :p
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Yamaha Raptor 350 kan ook nog hoor :)

Niet onderschatten
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

En ik geef alfa gelijk !
Ik ben zelf heel blij met men warrior ( voorloper van de yamaha raptor 350 )
En die heeft er al wa jaartjes opzitten :!:

Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

cobby schreef:En ik geef alfa gelijk !
Ik ben zelf heel blij met men warrior ( voorloper van de yamaha raptor 350 )
En die heeft er al wa jaartjes opzitten :!:

Grts
Bewezen degelijke motor! En onderhoudsvriendelijk :wink:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Z400-zot
Quadrider
Quadrider

Bericht door Z400-zot »

ja hoor 350 kan ook goed meedraaien op de baan , als het enkel baan gebruik is , zijn de meetste 4 takts wel goed hoor zolang je geen chineese rommel koopt , blijf bij erkende merken die hun naam nog dagelijks hoog houden
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
de_jerre
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door de_jerre »

je wilt geen 100'en €'s uitgeven :roll: ne quad is nu eenmaal ni goekooop en voor op de baan heb je idd ne 4-takt nodag en zelfs ne 350 vind je pas voor 4000 met wat opties :roll:
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

als je tandwiel verhouden van blaster wat aan past, moet deze ook wel relaxt rijden op de baan.
dit is de goedkopere oplossing. maar tog evenveel fun (en heb je lekker een 2takt :p )
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

Idd, de topsnelheid van een blaster is makkenlijk hoger te brengen hoor. wat verbreden en je hebt er heel wat lol mee op de baan :wink:
FeaR
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door FeaR »

Bedankt voor de reacties.

Dus kfx 400,ltz 400 of ne raptor 350 zijn de beste opties of nen omgebouwde blaster. Wat is eigelijk het verschil in 2 en 4 takt ? 2 takt meer voor offroad en 4 takt de weg of heeft dit met de topsnelheid te maken ? Na wat gelezen te hebben weet ik nu ook dat ik toch snel 4000 euro kwijt ben voor iets degelijk tweedehands. Dus ff doorsparen wa bijwerken is de boodschap :D .

Zijn er hier mensen van uit de buurt van Bierbeek of groot Leuven waar ik eventueel zou terecht kunnen met vragen bij nen eventuele koop van nen tweedehandse ?

Thx ALL
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

ik ben van tienen, is redelijk kortbij dus , je kan idd een blaster ook met andere tandwielen uitrusten en dan is die ook goed voor op de baan en die vind je wel goedkoper dan de anderen
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Ja toch minimum een 350cc nemen hoor, heb zelf een 250cc en gebruik hem ook meestal voor werk-woon verkeer en vind dat hij soms net iets te weinig vermogen heeft, en een iets te lage topsnelheid door de vario (geen versnelligen)
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Plaats reactie