atvke is ver klaar e man nog een beke!
en ik nog wa geduld heb het al op forum gezet mijn smceke die we aan het tunen zijn e.
ge kunt al ies zien e.
ma heb nog niet alles op gezet kwa pics beke per beke e.
het is smc cleaning
tes da en dan zien wak nog kan doen om da ietsje schoner nog te kunen maken gelijk pedalekes en remmen.
maar wa ik nog wou vragen da indicator lichtje dat ge in neutraal staat valt dan ook weg e als wie die km teller niet meer opzetten!
want da ging via km teller da lichteke. en da moek wel hebben ze. hoe gaan we da oplossen dan?
Scooterbanden en spoorverbreders zijn besteld en dan denk ik ander tandwielen te steken.
Voor 16 en achter 36 en dan eens bij Turboboy en Raptorke 660 binnen wippen voor de kot op te drijven
Afspraak voor blok in full chroom is ook gemaakt da da maar rap winter word armen worden ook gechromeerd en als ik tijd heb nog veeeeeeeeeeeeeeel meer
BLACK&WHITE schreef:Scooterbanden en spoorverbreders zijn besteld en dan denk ik ander tandwielen te steken.
Voor 16 en achter 36 en dan eens bij Turboboy en Raptorke 660 binnen wippen voor de kot op te drijven
Afspraak voor blok in full chroom is ook gemaakt da da maar rap winter word armen worden ook gechromeerd en als ik tijd heb nog veeeeeeeeeeeeeeel meer
hey ,
heb je machien gezien op de meeting in hasselt/lommel
ferm ding man , lopen wel meer hier die stikjaloers zijn gewoon voor gaan wat gij af vind !
dat leder is echt wel