on-line shop : kini-tec.de

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

on-line shop : kini-tec.de

Bericht door cyberdrone »

Omdat ik besloten heb om mijn quadje nie te verkopen :D , heb ik maar een bestellingske geplaats op een duitse on-line shop waar ik massa's aan toebehoren en tuning stukken kan vinden voor mijn Kymco :applaus: , maar ook voor veel andere merken (en niet alleen voor de bekende merken)

De shop kun je vinden op het volgende adres www.kini-tec.de helaas wel in het Duits, en de prijzen zijn volgens mij schappelijk.
Heb voor een AXP bodemplaat bescherming en A-arms bescherming 225€ inc BTW en verzendings kosten moeten neertellen.

Ik ben enorm content dat ik die shop heb gevonden want bij de shops hier in België trekken ze meestal hun wengbrouwen omhoog als ik iets specifiek vraag voor mijn type quad. Soit, ik hoop dat alles vlot verloopt, zal dat dan ook op het forum laten weten.

Afbeelding

Afbeelding
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Via www.quadcentrale.be kun je Rijomoto en Crosspro onderdelen bestellen voor KXR. Zeg maar dat je door planet quad gestuurd bent, quadcentrale is trouwens grootste kymco dealer van België
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Wel mijn beste, ik ben al een paar keer bij quadcentrale geweest, en eerlijk gezegd ben ik er helemaal niet tevreden van :chagarijn:
Heb een set velgen met crossbanden gekocht, en 1 band was slecht opgelegd, en een andere had een kapot ventiel :x
Ik heb er ook een paar keer info gevraagd ivm onderdelen voor mijn MXU250, maar ze waren nooit zeker of stukken van een KXR op een MXU passen, dus gingen ze het eens navragen en opzoeken, en me daarna contacteren... Tot op heden nog niks van teruggehoord :?

Zo een bodemplaat die ik nu besteld heb lag daar ook, maar dan van een ander merk, maar de montage kit ontbrak... dus alweer vroeg ik om die kit te bestellen, en als ze er was, zou ik ze komen ophalen .. niemand heeft me gebeld ..

Ze mogen dan misschien wel de grootste kortingen geven, maar ik geef liever iets meer als je een betere service krijgt.

En geloof me vrij ik ben nie de enige die zo een verhaal heeft. Ik vertrouw ze niet en zal wel stukken vinden op een ander.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

zie maar dat em ni te zwaar word of ge haalt uw 85 km/u nimeer :lol: :lol: :lol:
raptor 660 power
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Mercie he Jelle :wink:
Mor op diene shop staan er veel tuning opties, dus wie weet gaat hij ooit eens zijn 100km/u halen ...

En anders zet ik er een open uitlaat op, dan geeft het den indruk dat ik wa sneller rijd :lol: :lol:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

of je maakt zoveel lawaai als jelle dat we je van ver horen afkomen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

www.motosdave.be die zal er ook wel hebben voor kymco
en hij verstuurd ook
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Mercie peet, daar kan ik misschien ook eens gaan horen :tongduim:
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

zolang da iedereen content is van zijn speelgoed zal het wel goed zijn zeker he ma geweet ik zit graag in iemand zen zakken en er is niks plezanter dan iemand die durft te antwoorden en daar zijn we denk ik allemaal goed in zo amuseert ge u tenminste

Apropo volgende week donderdag gaat menne gips er af en kunnen we 2a3 weken later eens gaan ploeteren in de modder als gijle goesting hebt natuurlijk.
raptor 660 power
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

zo pijs ik erook over Jelle !
Ik wist nie dat ge in de gips zat .. hebde ook ne salto gedaan gelijk Geoffrey ? :lol: :lol: :lol:

Enik ben zeker en vast te vinden om dan eens te gaan modderen, of een gewoon toerke te doen ..Laat maar iets weten, en soigneer u goed ondertussen ! :wink:
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

neenee ik heb ni GEPROBEERT OM TE STUNTE ik had een fatale overbelasting van de pezenin men wijsvinger aan men rechterhand door men werk ben de 27/08 geopereerd geweest en nu er bijna vanaf ik ben zwaar aan het aftellen. :(
raptor 660 power
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

de stukken zijn deze week aangekomen, ben niet thuis, maar zien eral op vooruit om ze te installeren :applaus:
K'zal wel fotokes plaatsen en een overzicht geven van de montage !
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

a das goe dan werkte nog is en dan zien wij ook nog nekeer ne werkende mens. :lol:
das voor te lache he gegaat er nog een beestje van make laat ne keer wete wa van tuning mogelijkheden er zijn voor uwe motor.
ben een beetje nieuwschierig en dan kan ik mij een beetje bezig houden. da mag via pm he

grtz
raptor 660 power
Plaats reactie