ik zoek dus ne afgekeurde auto, tis gelijk de welke, tis toch ma om te crossen
liefst moet em wel nog rijden he prijs ong 45 50 €
alsde iets staan hebt laad dan weten tis nogal dringen !
de maïs word bijna afgereden

ja, maar hoe moet ik hem van limburg naar Oost - vlaanderren krijgenBartje 400 schreef:kheb nog een ford fiesta 1100 benzine , die goed bolt , heeft wel deuken , aande carrosserie
super !Bartje 400 schreef:kheb nog een ford fiesta 1100 benzine , die goed bolt , heeft wel deuken , aande carrosserie
ik rijd met smc, is alleen voor op de baanzilladude schreef:waarom met de auto crossen als je dat met de quad kan doen ?

tointjuh schreef:ik ga stiekem op iemands mais land

calm downtointjuh schreef:ouwe auto is lekken.. lekken is land naar de *****.. land naar de *****, daar gaan je centen..
en dan kun je wel zeggen: ik ga stiekem op iemands mais land... als ik je bij ons zie schiet ik je er af..
zelfde mening , een blaster is veel schadelijker dan bv een ouwe benzine crossauto ...rappy 700 rijder schreef:calm downtointjuh schreef:ouwe auto is lekken.. lekken is land naar de *****.. land naar de *****, daar gaan je centen..
en dan kun je wel zeggen: ik ga stiekem op iemands mais land... als ik je bij ons zie schiet ik je er af..
heb jij wel eens gezien hoeveel benzine jou blaster lekt als je op het land rijd
een crossauto zal zelfs nog minder lekken omdat die zijn ontworpen voor de openbare weg
en de meeste boeren hebben er niet zo,n probleem mee als je op hun land crosst dus dan zal het land ook wel niet kapot gaan he?