welke quad het best.
welke quad het best.
Hallo quad rijders.
Ik ben in het bezit van een polaris scrambler en rij er veel mee op de weg en soms een keertje door het terrein nu heb ik besloten om een andere quad en dacht aan een yamaha grizzly of raptor omdat van deze quads veel acc te krijgen zijn maar hoe zit het met de kwaliteit van yamaha om dat ik gehoort heb dat ze geen garantie geven.
Bvd Voor uw reactie's groeten Dinand.
Ik ben in het bezit van een polaris scrambler en rij er veel mee op de weg en soms een keertje door het terrein nu heb ik besloten om een andere quad en dacht aan een yamaha grizzly of raptor omdat van deze quads veel acc te krijgen zijn maar hoe zit het met de kwaliteit van yamaha om dat ik gehoort heb dat ze geen garantie geven.
Bvd Voor uw reactie's groeten Dinand.
Een super tevreden suzuki rijder .
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Dus eigenlijk geen garantie alleen als de dealer er zelf garantie op geeft.OpticalNicolas schreef:kwaliteit van yamaha zit bij de beste.
en van die garantie hangt van dealer tot dealer af.
Polaris geeft 2 jaar garantie maar als er is er wat dan is het altijd moeilijk om het voor elkaar te krijgen.
Ik kom zelf uit de buurt van tiel zit er hier een goede dealer in de buurt?
Groeten Dinand
-
- Quad Master
Welke quad het best
Ik heb hier veel gelezen over yamaha en veel goede berichten gezien dus nu eens kijken of ze een polaris willen inruilen.
Alleen nu nog een goede dealer het liefst in de buurt.
Groeten Dinand
Alleen nu nog een goede dealer het liefst in de buurt.
Groeten Dinand
-
- Quadracer
Welke quad het best.
Ik heb besloten dat het een yamaha gaat worden heb bij een grizzly en een raptor gekeken maat ik twijfel
wat het gaat worden.
Ik heb hier in de buurt een dealer gevonden dat is Van de Ham In nieuwland maar is dit een goed adres?
Hij heeft wel veel keus als ik dat op de site bekijkt.
Groeten Dinand
wat het gaat worden.
Ik heb hier in de buurt een dealer gevonden dat is Van de Ham In nieuwland maar is dit een goed adres?
Hij heeft wel veel keus als ik dat op de site bekijkt.
Groeten Dinand
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
welke quad het best
Dus jullie zijn tevreden over van de ham dat is mooi te horen want daar woon ik niet te ver van af dus ik ga daar zeker even kijken en ik denk ook even in barneveld bij van den hout is daar ook iets van bekent bij jullie
In ieder geval bedankt voor de info
Mvg Dinand
In ieder geval bedankt voor de info
Mvg Dinand
welke quad het best.
Hallo
Zaterdag wezen kijken bij van den Ham heeft een hoop te kiezen maar geen nieuwe yamaha 700
op voorraad en hij kon me niet vertellen wat mijn polaris nog waard is maar ik hoop dat hij van de week het nog laat horen.
Groeten Dinand
Zaterdag wezen kijken bij van den Ham heeft een hoop te kiezen maar geen nieuwe yamaha 700
op voorraad en hij kon me niet vertellen wat mijn polaris nog waard is maar ik hoop dat hij van de week het nog laat horen.
Groeten Dinand
Welke quad het best
En ja hoor van de ham heeft gebeld en een bod gedaan ga er nog over denken ik wil ook nog even kijken bij wat andere merken.
Hij heeft toch geen nieuwe op voorraad dus ik kan nog wachten.
Bedankt voor jullie advies ik laat het weten wat het geworden is.
Groeten Dinand.
Hij heeft toch geen nieuwe op voorraad dus ik kan nog wachten.
Bedankt voor jullie advies ik laat het weten wat het geworden is.
Groeten Dinand.
-
- Toeschouwer
Met de aankoop van een Yamaha kan je niet veel misdoen, Grizzly of Raptor.
Beiden zijn machtige machines.
Een vriend van mij rijdt reeds meer dan 4 jaar met een Grizzly 660 en heeft nog geen enkel probleem gehad en hij heeft hem al goed gebruikt (aanhangwagen en regelmatig eens goed gaan gas geven op landwegen hier in de buurt).
De Raptor 700R is een kompleet ander concept, meer voor de fun. Veel fun.
De Grizzly is meer een werkpaard, waar je uiteraard ook veel fun mee kan beleven.
Het hangt ervan af wat je ermee van plan bent.
Als je bij een grote dealer gaat heeft hij de meeste wisselstukken op stock en indien niet (zoals eerder reeds gezegd) op een paar dagen besteld en geleverd.
Vraag wel eens bij verschillende dealers hoeveel de overnameprijs is, deze kan namelijk veel verschillen.
Veel succes.
Beiden zijn machtige machines.
Een vriend van mij rijdt reeds meer dan 4 jaar met een Grizzly 660 en heeft nog geen enkel probleem gehad en hij heeft hem al goed gebruikt (aanhangwagen en regelmatig eens goed gaan gas geven op landwegen hier in de buurt).
De Raptor 700R is een kompleet ander concept, meer voor de fun. Veel fun.
De Grizzly is meer een werkpaard, waar je uiteraard ook veel fun mee kan beleven.
Het hangt ervan af wat je ermee van plan bent.
Als je bij een grote dealer gaat heeft hij de meeste wisselstukken op stock en indien niet (zoals eerder reeds gezegd) op een paar dagen besteld en geleverd.
Vraag wel eens bij verschillende dealers hoeveel de overnameprijs is, deze kan namelijk veel verschillen.
Veel succes.