verzekering en tax voor een quad
- technoflexer
- Quadrider

verzekering en tax voor een quad
hallo.
ik heb eindelijk het nodige budget bijelkaar voor het aanschaffen van een quad, en nu ben ik eigelijk een beetje benieuwd wat het kost kwa verzekering enz. is er ook inschrijvingstax voor een quad?
het gaat een raptor 700 worden, omdat ik er het meeste mee op de baan ga rijden vooral voor naar het werk op en af te rijden.
mvg joris
ik heb eindelijk het nodige budget bijelkaar voor het aanschaffen van een quad, en nu ben ik eigelijk een beetje benieuwd wat het kost kwa verzekering enz. is er ook inschrijvingstax voor een quad?
het gaat een raptor 700 worden, omdat ik er het meeste mee op de baan ga rijden vooral voor naar het werk op en af te rijden.
mvg joris
wel ik woon nog thuis, daarmee heb ik even gebruik gemaakt van mn vader, verzekering op zijn naam, dus bespaart je al heel wat kosten dan het op je eigen naam te zetten. ik ben 20 dus verzekeringen zijn op alles duur
, nu ist zo een €280 verzekering en iets in de 100euro tax als ik me niet vergis.
ik rijdt met een z400.
nu als je ooit controle krijgt over de politie houdt je tegen , gwn zeggen dat je er eens sporadisch mee rijdt dan kan het normaal geen kwaad
zo doe ik het toch opt moment
edit: ook vond ik raar dat een verzekering voor een quad duurder was dan die van een moto, de verzekeraar vertelde zo dat ik met een quad bomen tegenkom in een bos
(goed gezien). en dat het daarom meer koste dan een motoverzekering ofzo 
ik rijdt met een z400.
nu als je ooit controle krijgt over de politie houdt je tegen , gwn zeggen dat je er eens sporadisch mee rijdt dan kan het normaal geen kwaad
zo doe ik het toch opt moment
edit: ook vond ik raar dat een verzekering voor een quad duurder was dan die van een moto, de verzekeraar vertelde zo dat ik met een quad bomen tegenkom in een bos
- technoflexer
- Quadrider

-
snowie
- Easy Quadrider

Normaal is het ongeveer zo:
jonger dan 30 en geen eigen wagen : 600€
jonger dan 30 en eigen wagen : 300€
ouder dan 30 en geen eigen wagen : 300€
ouder dan 30 en eigen wagen : 182€
Inschrijven + taks : 109€ waaronder 60€ BIV
Dit kan wel iets verschillen tussen de verzekeraars.
Ik zelf betaal voor mijn Raptor 700, 182€
jonger dan 30 en geen eigen wagen : 600€
jonger dan 30 en eigen wagen : 300€
ouder dan 30 en geen eigen wagen : 300€
ouder dan 30 en eigen wagen : 182€
Inschrijven + taks : 109€ waaronder 60€ BIV
Dit kan wel iets verschillen tussen de verzekeraars.
Ik zelf betaal voor mijn Raptor 700, 182€
-
vanpee jelle
- Quadracer

- technoflexer
- Quadrider