ik woon op een boerderij en wij hebben een maand geleden een quad gekocht en we kunnen nu al niet zonder maar me broertje was iets te entosiast met de hogedruksput en nu doet hij het niet meer.
de zekering klapt er teleks uit als je hem erin steekt.
het is een kawasaki klf 300 2*4 uit 1998
wat heb ik geprobeerd is bijna alle stekkers losgetrokken die aan de kabel boom zitten op een paar kabels na die ik niet los krijg die gaan het blok in, en nog maakt hij kortsluiting.
misschien hebben jullie een oplossing of weten jullie waar ik een schema van het elektriche gedeelte kan vinden.
Ralph schreef:Een multimeter is in zo'n situatie altijd onmisbaar.
jah dat weet ik ik heb hem al doorgemeten maar misschien weten jullie waar ik zon schema kan vinden want dan loop ik niet zo dom te piepen en niet weten waar dat kabeltje voor dient.
Ik heb er al wel 1 van de klf 250 ik zal die er wel naast houden en kijken of er over eenkomsten in zijn en zo nee verder doormeten, maar in iedergval bedankt voor de moeite
er zit maar 1 licht op en dat is de koplamp en die heb ik er al af gehad en wat is/zijn pinkers?
de kabelboom hep ik van voren ook al helemaal losgehad dus contakt, 2 lampjes van de neutraal en revese, en al de knoppen die op het linker handvat zitten zoals startknop, uitknop en de lamp.